Inbillning..

Kom på imorse att de senaste gångerna som jag varit gravid. missfall och med theo, så vart jag sjuk några veckor efter befruktning. Å nu vart ja ju dålig. Så ja kunde ju inte låta bli att försöka drömma mig bort. att jag är gravid. Man hoppas ju så jäkla mkt. Att magkatarren som jag upplever kan vara något annat. Man blir ju helt knas i bollen. Inbillar sig. Jag känner mig även uppblåst och lite gasig. Det drar i äggstockarna... Fått mer finnar.. Har även gått upp det ja gick ja gick ner. mystisk uppgång helt plötsligt.. ?

är bara så trött på att det dröjer 750 år. ja typ. Å man är ju bra på att inbilla sig. Kan lika gärna vara mensen som är på g. då får ja ju finnar, blir trött och hängig (oftast). Kan va magkatarr som jag har. Passar ju lika gärna in på det med..

jag och mannen kolla igenom stickorna igår igen. ja vet. så tragiskt. hah. kom iaf fram till att om det va någe äl så var det kanske i förra veckan.. dvs ja kommer inte att kunna testa mig förrän nästa vecka.. men med missfallet och med theo så kunde ja inte göra det. fick vänta till vecka 5. sååå sjukt irriterande.. ja lär väl märka om mensen kommer nästa vecka..  suck suck suck..

sen om man väl blir gravid så vet man ju inte om det blir bra för det. kan ju få missfall.. inte bli någe ändå.. låter ja jävligt bitter lr vad? ja känner mej så  iaf. . nu tycker ja 7 månader av låååååååååååång väntan får komma till sitt ände..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: