Ingen bra dag..

Ja har så himlans ont i magen. Inge skoj. Inte är jag gravid och ingen mens har dykt upp heller för den delen. Fy farao så trist! Vill bara att värken ska ge med sig..

Hade en helvetes dag hos tandläkarn igen. Ja ni läste igen. För det är samma tand. Idag gjorde hon dock en halv lagning. Se hur tandfan reagerar annars så drar ja ut den i nästa vecka.. Är ju en visdomstand. Så egentligen vill ja bara att den ska bort. Men då ja va mindre så drog folktandvården ut en av mina tänder. varför är ja osäker på. Så ja har i så fall bara EN tand där bak om ja drar ut visdomstanden. Känns lite fattigt. Så vi får se hur dyr den här historien blir.

Bröt iaf upp mitt under alltihopa. Jag är bara så trött på skiten. Sååå trött. När ska nog vara nog liksom? Jag borstar tänderna, använder tandtråd å sköljer med flour. Jag drog ner på cola och godis. Inget hjälper. Idag kläckte hon ur sig att jag borde äta mer vegerarisk kost? Hon tycker att ja äter för lite sallad å sånt. Tycker det är ett skämt då jag tycker att ja äter ganska så mkt av sånt..

Min farbror är dålig igen. Han åkte in med ambulans i fredags till akuten med ingen puls. Känns som om det händer lite för ofta. Pratade med farmor på förmiddagen och man hörde hur orolig hon lät. Usch. Är ju inte meningen att ens barn kanske ska dö före. Men nu kanske det händer. Får se hur det går nu. Bara vänta å se.

Vi hade så mkt räkningar denna månaden med. Jag som ville lägga undan pengar för Theo´s rum bland annat. Nu blir det troligen inte så. Bara så jäkla drygt å deppigt. Å till råga på allt så blev ja ännu mer ledsen ikväll.

Så nu ska ja nog ta och byta kläder och krypa ner i sängen med min älskling. Hoppas på att morgondagen känns bättre. Mycket bättre..



PÅMINNER ÄN EN GÅNG OM  ATT

TORSDAGEN DEN 1 OKT BYTER DENNA BLOGG LÖSEN!



Mina fina kommentarer
Postat av: Annika

Usch gumman! Verkar vara en sån vecka allmänt :(! Men jag tycker bäst om dig, och Jonas tycker bäst om dig. Du har en familj som älskar dig, kom ihåg det. Och lillesyskon kommer kommer till Theo snart, oroa dig inte. Theo ska ju bli storebror, och hjälpa mamma med lillen. ;) Massa kramar

2009-09-30 @ 10:04:21
Postat av: L

usch fy satan vad jobbigt med allt. Så jäkla deppigt. HAr inte heller det bästa humöret nu. Allt känns jobbigt. MEn det kan vi ta imorgon.Tycker så himla synd om dig med tanden,jag hatar tandläkaren och fattar verkligen inte varför det ska vara så sjukt dyrt?? HAr inte bestämt mig än om jag tar med emmie på söndag. får se hur det blir. Imorgon kan vi väll bara vara hos dig och ta det lugnt och prata?? Ska handla dom sista presensterna på fredag. Får se om det blir någe kalas på lördag då det bara e mamma o sys som svarat! Blir så sjukt irriterad.Kostar på att skicka ut inbjudningar, ändrar datumet och ändå är det inte en jävel som pallar ens att höra av sig! Så satans tröttsamt.

Ne vi får gnälla av oss imorgon över en god kopp varmt the. Stor kram

Postat av: Willes mamma

Tänker på dig vännen!!! Allting löser sig! på söndag ska vi ha det superskoj:)

2009-09-30 @ 20:27:33
Postat av: Helen

Men lilla gumman, fy så jobbigt det låter, men du ska se att det kommer bli bättre. Förstår hur du känner det för det ekonomiska för vi har det oxå supertufft att få ihop varje månad, är så himla trött på att behöva vända på varje 50:öring varje dag och samtidigt vara glad över att jag har dom att vända på. Snart så kommer du att vara med barn igen, och tanden är fixad.

Tänker på dig vännen :).

Många kramar

2009-10-01 @ 09:46:16
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: