Kalas

Tror det blir någe sånt här vi kommer att skicka ut när det nalkas kalas. Fast en nyare bild dåra.. Men jag är inte helt säker än.. Blev mkt snack på vmb angående ett års kalas å då började ja ju pilla igen. hah. Men det var den här ja kolla på sist. Eftersom vi ska bjuda en del så blir det nog alldelss för dyrt å köra samma som på dopet..


 

TORSDAGEN DEN 1 OKT BYTER DENNA BLOGG LÖSEN!


Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Det kommer bli jättefina inbjudningskort :D

Postat av: Helen

förstår att du ångrar att du inte frågade, men du kom väl helt av dig, eller hur?? det hade jag gjort en sån gång :D. Men om det inte är nu så tror jag inte det dröjer:D. Vi använde dom där testen och dom är jättebra :D. Ha en kanondag och så håller jag tummarna hårt för att den inte kommer :D.



Kramar

2009-09-28 @ 07:52:41
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Lillen

Ehh oj här har du gjort om. Vad är Vip rutan för något?? Jag e ju liksom alltid VIP asg



Super sött inbjudningskort. Läste nedan om dom där boxarna,så söta. Dom där gröna var ju jättefina också. kanske ska blanda lite :D hehe. vill ju ha fler.



Får se när den kommer då den lilla lingonveckan. Kommer ihåg hur besviken jag vart varje gång jag fick den när jag och johan försökte. Usch såå drygt att vänta en hel månad på nästa chans liksom.

Hoppas ni får till det snart iallafall.

Konstigt att hon inte sa något om ul. men kan ju vara så att hon inte ville få upp dina förhoppningar om det nu inte var något eller om d skulle bli super tidigt missfall eller så??



Tänkte åka till sickal imorgon handla presenter åt Rebecca. Vill du följa med?? Kramisar

2009-09-28 @ 18:05:22
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: