AMS

Usch igår kväll så bröt ja väl mer lr mindre ihop.Tror att jag behövde det, eftersom idag känns det mkt bättre. Förutom att jag vaknade med astma imorse kl 6. Ingen höjdare att vakna å inte andas. Vet inte om det är för att ja känner av stress å panik eller om det är för att pollenallergin är på ingång. Däremot så hade ja inte så här mkt förra året, men man vet ju aldrig?

Idag är iaf dagen då jag ska ta mig till arbetsförmedlingen. Jag satt inne på deras hemsida igår och det var där jag bröt ihop. Dem är så jäkla skumma och har så skumma formuleringar på allt. Saker å ting man ska fylla i som man inte har nån susning om. Hittade en flik - förberedande inför ams besök. Å då ska jag välja yrken jag ska jobba med?  Å det är ju hur svårt för mig som helst då jag fått pekfingret att det får du inte göra, det får du inte göra.. bara pga stress. Tex jobba i klädesbutik ska ja inte göra, då det är stressigt? Men vad är det som säger att ja inte upplever stress inne på ett kontor? Vad är det som inte innehåller stress? Iom det så känner ja att ja inte kan välja, för bara valet stressar mig som fan.

Så det blev att ja sket i å fylla i deras  cp frågor. För dem är cp. Dessutom så ska man skriva cv å så ska man fylla i uppgifterna ännu en gång. Som årsta, vad tillhör det för stad ? vilka jäkla miffon. Kanske dax för dem att uppdatera sin sida. Fan löjligt hur den är upplagd.

Ska iaf dit idag, se vad dem säger. ska käka klart min frukost. klä på mig och kila ut med ludde. Sen ska jag upp till globen. ONT I MAGEN. Ska sen träffa brorsan min,..  Köpt kött av honom till på lör.. Han jobbar ju på slakteriet där uppe. så najs med färsk fläskifilé..

Får se hur dagen går. Har inte ens hunnit tänka på att Theo ska vara på dagis med johan i sex timmar idag. Att han ska sova själv med dagisfröken.. För uppslukat i "mitt" skit. Ska bli så skönt då denna dag är över -tror ja.. ja hoppas iaf..

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Nej, fy va drygt!! Gruvar mej för att jag xå snart måste uppsöka dessa idioter!! Fjärilar i magen inför detta!!

Hoppas det gick bra för dej iaf! Tänker på dej!!



Hur gick det för Theo idag på dagis? Gick det bra för honom att vila ensam med fröken?

Stora killen!! :D



GLAD PÅSK!!



Kramen

Postat av: Helen

Men fy då, det låter inte som någon rolig dag för dig :(. Håller tummarna för att den gick bra och att du fick träffa någon bra person på arbetsförmedlingen.



Röstade igår på dig på den där blogglistan och håller tummarna för att du vinner :O)



Hoppas att ni får en lugn och skön påskhelg.



Kramar i massor

2010-04-01 @ 14:08:33
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: