Buzzador

jag brukar få erbjudanden om att Buzza lite :D Det här ovanför är bland annat det jag fått tagit del av. Nu igår fick jag hem sensodyne. En jäklans massa. Dem va inte snåla där inte :D Tycker det är bra att man kan få erbjudanden som passar en själv. Sist fick jag dove och det luktade ju så fantastiskt gott - så nu e ja besatt :D hah. Man kan även få barnmat och sånt. Jätte bra. Dem har dock ändrat reglerna lite, så det är ju en hel del info dem vill ha sen då man använt produkten ett tag..

 

 

Vill du oxå buzza så gå in här: SIGNA IN DIG SOM EN BUZZADOR


Mina fina kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Jodå, Jolie mår bättre hon är feberfri och har vart det hela dagen. Men Noah mår sådär, stackarn! Hoppas han snart också är feberfri. Som tur är har Alvin inte smittats (än)



Alltså jag signade mig där på buzzador, hur gör jag nu då? Jag signade mig typ för någon dag sedan - hur får man olika erbjudanden. Måste man göra nått mer?

Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Aha. Men då har jag gjort rätt, bara å vänta då - se om man får nått mail :)



Jo jag tycklte det var dags för en tävling. Har ju annars tackat nej till sådan samarbeten (& bara gjort typ som med lifestone, skriv om det och få en prodykt etc)

Men ja, nu tyckte jag det var dags som sagt :)

2010-04-16 @ 11:05:25
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Postat av: Malin

Jag är ju också med där, fick dove (wunderbaaaar!!!) men jag fick ingen tandkräm :(

2010-04-16 @ 22:21:36
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: