Min vecka..

Mån: lämna theo, tvättstugan, städa, hämta theo
tis: tandläkarn, hämta theo, hem till Hanna & Crille på match.
ons: bus på tekniska museet med emma å meja, theo hemma hela dan
tors: Lunch med Annika, handla present,  hämta theo
fre: hämta theo, ut på tjejkväll å fira hanna..
lör: ikea, hem till brorsan på kalas, bus på kvällen ?
sön: inget planerat

sen måste ja få in ett läkarbesök i det hela. två promenader per dag med hunden. ska luncha med annika. skriva ams, tvätta hunden, leta jobb å göra de andra sysslorna man måste göra under veckan..

Mina fina kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Härligt att du kommer i en massa kläder :D

Ser ut som att du har fullt upp i veckan. Skojs. Hoppas ni har en skön söndagkväll!



Kram

Postat av: Martina, hobbyfotograf, mamma & Gravid

Hej gumman!

ser ut som en spcäkd vecka.

va fin du va i klänningen i inlägget under:)



Hoppas er helg varit bra

kram

2010-04-18 @ 21:03:44
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Annika

Om det blir skojs på lördag är jag gärna med! Jag är gräsis och antagligen sällskapssjuk! Najs att du kommer i en massa kläder! Det gillar vi! Snart kommer du i fler ska du se. Massa kram!

2010-04-19 @ 08:59:54

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: