OMG!


Igår så rensade vi källarn. Och en massa kläder. Så hittade jag min bröllopsklänning. Har ju inte använt den sen dess, då ja inte kommit i den.  Jag älskar klänningen och den för med sig så stort minne. Sist jag hade denna klänning så hade ja ju Theo i magen med. Den är bara så jäkla underbar - trots att den är vit =) Å hör å häpna. Igår kom jag i den!!!!! hah! Den satt typ likadant på mig nu som på bröllopet. Alltså då jag var i vecka 20. Sjukt hur stor man är än. Inte för att jag kämpar med viktnedgång. Men det är skönt att det hänt något, även om vågen inte visar det. Jag är ändå inte lika smal som då (taget dagen innan bröllopet). Det är jag inte. Men jag hade stora bröst, större rumpa och så magen då.. Nu är det ju inte på samma förutsättningar. Men jag kom i den! =)

Fick på mig en massa av mina gamla kläder med. Men några var pytte än. Undrar ju hur smal man var egentligen. Provade en väst och det var väl iaf fem cm till att jag kunde ha den. Å förut kunde ja ha den knäppt och den satt löst. Helt sjukt. Inte för att jag vill ner till den storleken igen. Men det är ju trevligt då man kan ha allt - verkligen allt!..

Mina fina kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Åh så fin bröllopsklänning! riktigt härlig sommarklänning du kan ha i sommar ju =) Du var väldigt smal innan, men kroppen förändras ju så mycket så även om man skulle väga lika mycket igen så är ju formerna olika! Jag tror inte jag kommer väga lika lite som innan H, var nere på 56 kilo som minst tror jag. Men det är för lite egentligen, har jag ju sett nu efteråt. runt 60 skulle jag vara väääldigt nöjd, men sen får man väl se om det blir så...



Ja, det är sååå skoj att planera! Lägger såklart in bilder och lite annat sen vad det lider. =) Blev ju sjukt kär i Theos 1-års tårta så kanske gör någon med liknande söta figurer på som den. Passar ju på försommaren också som det är då!



Hoppas helgen varit bra!

Stor kram vännen!

Postat av: Annelie

Men jisses va roligt att du kom i den igen!! Lycka!!



Du har så rätt med det du skriver i kommentaren till mej, men kan änd inte låta bli att skrämmas över tanken!! Tänker samtidigt på mej själv, min egen situation, har svårt att komma i kontakt med människor och skaffa vänner! Som jag skrev i mitt inlägg i bloggen... Rädd att folk ska tycka att man är bakom flötet!!



Vet inte riktigt vad bråken kan bero på faktiskt. För det spelar ingen roll om han är hemma eller där, så är det alltid nått vi bråkar om. Jobbigt, men det kan ju bero på att allt är så ovisst med hur det kommer bli. Hoppas iaf att det ordnar sej på nått vis!!



Ja, jo... Konstig klädstil är väl inne i Sthlm!! Hihi... Men ändå!!

Som jag alltid sagt: Allt har en lösning!!



Tack för ditt stöd och för att du orkar "lyssna" på mej och mina "problem"!! Det betyder mycket för mej!!

Helgen har för övrigt vart kanon!! Nöjd!!

Hur har eran helg varit?



Stor Kram

2010-04-18 @ 22:49:58
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Helen

Klänningen är helt underbar, förstår att du är glad över att du kan ha den igen :O).



Haft en jobbig tid nu, fick ett tidigt missfall :( och måste in för en skrapning, har tid för det imorgonbitti, gruvar mig lite för det, men förutom det så är allt bra här. Hur är det med dig? Vilken fullspäckad vecka du har framför dig :P, men kul att ha nått att göra samtidigt :P.



Ta hand om dig.



Kramar

2010-04-18 @ 23:15:39
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Lillemor

haha shit vad många som vill skänka sina gamla kläder till mig, borde jag ta illa upp? för att jag är fattig eller för att jag är fet? hahaha. Nej fy. jag är iallafall påväg neråt. Yey. Din klänning är ju så fin. kul o komma i några gamla kläder. kram

2010-04-19 @ 11:05:25
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Ja det är ju skitskoj att komma i så mycket kläder igen! Perfekt om det är sommarkläder med =) Kroppen din börjar kanske återgå till det "normala", det är ju inte alltid det hänger på själva vikten ändå (hur det nu går till!?)

Jag kommer inte i några av mina kläder känns det som, börjar bli skitdepp över det. Går bara i samma fula kläder. Bläää. Händer inget på vågen heller. Vet ju att det inte går så himla fort med två barn så tätt men jag är så jäkla otålig.

Men jag vill inte banta heller än, inte så länge jag fortfarande ammar (lite iaf) men sen, då jäklar ska kilona bort! Mår psykiskt dåligt av att vara tjock =(

169 cm lång är jag förresten... Hur lång är du? Vi är nog lika långa ungefär gissar jag... =)



Kikade på sidan, jäklars va duktig hon är!! =) blev helt kär... haha.



Hoppas du mår bättre nu och att du har det trevligt på middagen med tjejerna! Och att ni får en trevlig helg med alla kalas och så. Vi ska premiärgrilla imorgon med ett par kompisar, blir nog myyys =)



Stor kram vännen

2010-04-23 @ 22:37:11
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Jag tycker iaf du är skitsnygg nu också!

BARA SÅ DU VET!

Haha ;P

2010-04-25 @ 20:57:42
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: