Ont...

usch va min käke gör ont. inge skoj, tagit alvedon å ipren. citodon blir ja ju helt kajko av å det kan ja ju inte göra om ja ska hålla mig vaken. eller ta hand om theo. johan sover. han behövde vila. något ja med behöver. se om ja kan få en vilostund ja med.. har ju knappt sovit något i natt pga käken.
om två timmar ska ja vara i perssons backe. se theo glädjas åt hästar å få springa runt lite. ja hoppas ja e pigg då...

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Usch... Stackare!! Hoppas värken ger sej snart!!

Önskar er än en gång en hel mysig kväll!!



Kramen

Postat av: Helen

Hoppas värken gett sig lite nu :)



Om du tänker på magsjukan så klarade jag mig väldigt bra, hade mitt natten mot lördagen :), och är det skrapningen du tänker på så är jag helt återställd rent kroppsligt och mentalt så blir det nog lite lättare för var dag som går, men vissa dagar så sitter jag bara och gråter oxå. Tack för omtanken :O)

Kramar

2010-05-03 @ 11:49:40
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: