Små sugen..


Måste säga att jag är små sugen på att ta bort alla nalle puh schabloner ja har och byta ut dem mot djur. Jag älskade färgen som dinosaurien hade. Limegrön. Man kan välja den färgen på alla gubbar. Fanns hur mkt färger som helst.. Fanns en massa djur med.. 99 kr styck tar dem för en wallsticker som är 20x20 cm  :(

http://www.trendystickers.se/


Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Du är alltid så himla gullig och snäll!! Tack för att du finns!! :)

Ditt stöd betyder mycket!!

Ja, jag tror oxå att allt kommer ordna sej i slutänden. Men han tycks vilja vara kvar och jobba i Sthlm, och han vet att jag vill stanna här. Så vi blir nog gifta särbos! Men är det så, att han kommer få en fast tjänst hos Nobina, då överväger jag nog att vi kommer flytta. Men det kan ju dröja, då han är såpass ny hos dom!! Det visar sej!!



Tack än en gång!!



Bamse Kramar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: