Smider..

å va skoj det är med planer.. hihi.. smidit på som fanken å det rullar ju min väg med.. :D

den 19e fyller johans brorsa 25 år. den 24 fyller putte år. dvs på lör den 24 e det kalas hos putte å 25 hos johans bror... vet inte va man ska köpa. jooo mamma kom på att vi ska köpa en enorm palm till putte. något han dregglat på dåra. *klurar*

sååå många som fyller i april. sen har vi även Hanna å Wille.. :D se när deras partaj kommer å bli..

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Åh va roligt med en massa partaj och kalas!!

Hur är allt med dej? Va ett tag sen sist!! :)

Med oss är det bra! Barnen har vart förkylda, men är på bättringsvägen!! Tilde har vart värst, men idag har hon inte haft feber, och har i det stora hela vart sej själv!! Skönt att det går åt rätt håll!!



Stor Kram

Postat av: louise

Helgen var bra tack =)

Jobbade lördag och slappade söndag och sedan middag hos svärföräldrarna, aldrig fel



Hoppas att din helg också varit bra

kram

2010-04-13 @ 18:30:51
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

hej vännnen!



va kul med lite kalas och så:)spännade att planera lite också:)



hur har ni denna vecka?

kram

2010-04-13 @ 22:03:53
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skrev precis in i kalendern den 28 maj! Hahaha. Lovely. Såg att nannay mcphee 2 ska komma också skojjigt! ettan tycker jag är jätterolig, såg den på bio med rebecca. Nu ska jag sova lyckades få ihop en inlämningsuppgift till idag. tjohoo. Kramisar

2010-04-13 @ 22:48:27

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: