Andys!


Lillemor kom med den brighta ideén att vi ska träffas på andys på en lekdag. Mammor och pappor är såklart välkomna som syskon i alla åldrar! Hela familjen helt enkelt. Tanken är att ta nån dag som alla kan och ses på. Låta lekmonstrerna springa av sig! Så ni som vill haka på får gärna skriva upp en dag, Komma med förslag!

Mina fina kommentarer
Postat av: Mamma till Wille och Calle

Låter jättetrevligt dock skulle det funka bättre för mig en dag då C är hemma och kan följa med. Måste snacka med honom...

kramkram

2010-08-23 @ 20:09:17
Postat av: Lillemor

Jag är med när som helst jag kan anpassa mig. Så bara att säga till. kramar

Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Meja kommer gärna och busar :) En fredag kanske?

2010-08-26 @ 08:39:46
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: