ludde är biten

kort sammanfattning:

usch kom hem efter en jätte bra dag å ska ut med hunden. då kommer en pitbull å anfaller ludde å biter honom i halsen. vägrar släppa honom. va försökte få bort den. hon som höll i hunden stod tre meter bort. kom en kille å försökte hjälpa mig å han fick nite heller  bort honom. efter 10 min så kom det en tjej å vred bort den där hunden. hon jobba på hunddagis å visste hur man gjorde. totalt orädd.. tack gode gud. å tack gode gud att ludde har en massa päls! hade han varit strävhårig så hade han varit körd. ja e så ledsen å chockad just nu. ja bara skrek åt människan att ta bort sin hund å hon gjorde ingenting! ja tom slog hunden tillslut. men knytnäven. å den släppte inte. asså han ville inte släppa. bara kulle bita loss..

ludde fick ett sår iaf som blöder så johan åkte med honom till veterinären. så dem är där nu. men annars verkar han ändå ok.. varit å gosat med honom extra mkt å gett honom frolic. väntar på att johan ska ringa å säga hur det gått.. usch ja mår inge vidare. är skakis å så jävla ledsen. ja menar det va fan otäckt för mig med. visste inte om min hund skulle överleva. usch va den slet.. verkligen fre den 13 idag!


uppdatering:  fick sms från johan att dem nu ska söva honom för å raka honom å undersöka honom..  :,( behöver ja säga att ja storbölar. min stora bebis..

Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

Herregud vad sjuuuuuuuukt! USCH jävla äckliga hundar det där när de inte är rätt uppfostrade!

:( Krya krya krya krya på Ludde!!!

Kramar om dig med!!!

Postat av: Jennie

Fyyy faaan säger jag bara! Inte ok!! en kompis (Linda) till mig och jag såg en stor pudel och en pitbull gå till attack helt utan anledning på en liten pudel en gång. 12 hugg fick den lille och hamnade på sjukan. Det var äckliga hundpsykologer som tog hand om hundarna och de försökte få tanten att ta på sig skulden med lilla hunden...dessutom gav de sina hundar en massa godis direkt efter "jo man får hundar lugna så" som nån jävla belöning! De ringde sina karlar och allt möjligt som om vi skulle bli rädda för det! HA! Nänä vi såg allt ringde snuten anmälde och väntade med tanten och vittnade osv osv... Jävla idioter alltså äckliga människor! Fyyy fan! Hoppas verkligen Ludde blir ok, och se till att de pröjsar alla utgifter och böter! AS!



Åsså kram igen till dig!

2010-08-13 @ 21:19:08
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Stackars Ludde! En del människor ska ju inte få ha hund alltså, fy fan!



Hoppas han blir bra igen!

kram

2010-08-13 @ 22:39:14
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Men lilla Ludde :'( Hur mår han nu?



Massa kramar!!

2010-08-14 @ 07:58:34
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Helen

Usch vilken fruktansvärd upplevelse för er båda :(. Hoppas verkligen att det är bra med honom nu.



Kramar

2010-08-14 @ 22:18:40
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Hanna

men hjääälp!! här ligger jag efter i läsningen märker jag... stackars ludde!! =( vissa ska bara inte äga hund! IDIOTER!!

2010-08-17 @ 09:30:02
URL: http://hannaofsweden.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: