Morr...

Sitter här och mailar försäkringskassan. Kan ju hoppas att dem hör av sig. Annars får jag ringa dem i eftermiddag. Dem är sådana muppar. Förstå att Theo va sjuk den 21 juni. Det är 7 veckor sen?? Jag var dessutom sjuk den 30 juni och det är nästan 6 veckor sen..  suck.. på tors har det sen gått 30 dagar sen jag var sjukskriven pga missfallet och järnvärdet.. men där har man ju inte hört ett jota heller.. Dem har alla papper som behövs, skickar alltid in dem snabbt. Just för att slippa krångel.  Ja maila ju i förra månaden, då det hade gått 30 dagar..  fick ett luddigt svar att ja kunde räkna med upp till 6 veckor. ja men nu är ja över det??? jäkla muppar! vill inte ha något med dem å göra, men det är ju inte så mkt å göra åt. man måste ju gå genom dem då man är sjuk =(   *suck*

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Ja dom är verkligen dryga att ha med att göra :(. Håller tummarna för att dom hör av sig idag och att dom betalar ut pengarna snabbt :D



Kramisar

Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Ååååååhhh hur svårt kan det vara????

2010-08-09 @ 12:57:04
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: