Nån som vet?

Hur lång tid tar det innan hormonerna är ur kroppen efter en skrapning? När kan ja räkna att gravtestet kan vara negativt? Och kommer min mens att komma i samband med detta? Jag fick ju liten blödning i samband med min mensvärk som ja skrev om sist. va som brunt ingen ordentligt mens. så ja undrar när kommer den och när har ja äl?


Nån som vet något på ett humm sådär? Tycker ja bara väntar å väntar..

Mina fina kommentarer
Postat av: Martina

Hej gumman!



De där kan vara så olika men du får nästan räkna med 1 månad innan allt ställer sig tillbaka. jag tror jag tog ett gravtest 2 veckor efter skrapning och då visa de neg. Alla kroppar är ju olika byggda.



Hoppas de kommer igång snart igen



kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: