När?

Idag är det en månad sen jag fick missfall. redan en månad. läskigt. kan inte sluta tänka på att ja hade gått in i vecka 16 på fre.. måste nollställa. min mens har inte dykt upp än. hur lång tid kan det ta innan mensen kommer igång igen ? sist så tog det en månad tror jag. men då hade ja ju inte ens gjort en skrapning. nån som vet på ett humm? va skulle ni gissa på?

sitter å undrar om ja ska beställa stickor igen.. känns så trist, men samtidigt så är det ju najs med koll. bara å veta att du har man äl! nån som vill dela med sig vad dem tycker? vill gärna höra åsikter...



ska svara så fort ja kan! lite brådis just nu..

men ja tror ja har bestämt mig för att vänta med äl stickorna tills ja iaf får mensen. sen får ja ta beslutet då om ja då känner för det.

Mina fina kommentarer
Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL♥☆★

kan d inte vara värt me en sån ägglossningsdator då? kostar en del, men om d hjälper er tänkte ja? D kan ta nån månad till tyvärr innan mensen kommer, gjorde den på mig efter min skrapning, tog 8 veckor typ... skitjobbigt, men d kommer gå snart gumman... ge inte upp! =) Kram

Postat av: Lillemor

Du känner inte att du kommer bli ännu mer stressad med stickor? Fast du är ju sån som vill ha koll så om du käönner att det skulle hjälpa kanske det är bra? har själv aldrig prövat dom så kan inte komma med råd tyvärr. kramisar

2010-08-10 @ 21:47:19
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Malin

Precis som du skriver kan det ju vara skönt att veta när man har äl. Dom där stickorna funkade dock inte på mig :( Fick utslag hela tiden..

2010-08-10 @ 22:50:21
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Helen

Sv: Ingen fara vännen :D. För mig tog det 5 veckor innan jag fick mens igen, det enda som är lite trist med det är att jag blöder mycket mer än vad jag gjorde innan missfallet och skrapningen :(, har inte kommit mig för att ringa och ifrågasätta det men man kanske skulle göra det ;D. Tycker helt klart att du ska köpa stickor igen, så att du ser att du fått igång ägglossningen, mest för din egen skull :P.



Ta hand om dig, gumman :D.

Kramisar

2010-08-10 @ 23:31:37
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Therese, Henry & Charlie

För mig tog det nog fem veckor innan mensen kom efter missfallet, sen hade jag ingen ägglossning första månaden utan den dröjde en till. Jag tycker nog du ska vänta med stickorna, de kan ju vara rätt stressande men även missvisande om jag förstått det hela rätt...



men gosh att det redan är fyra veckor sen, känns som igår...

Kramar

2010-08-11 @ 15:50:16
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: