Nya köp..


Jag är absolut inte fullskiten av pengar. det är jag inte. Men jag vet inte va vi ska göra just nu. Theo växer så det knakar. Jag förstår inte? Han har inte mkt han kan ha i garderoben just nu? Helt sjukt. Det mesta har han växt ur. T shirtarna är väl sådär. För det är just ärmarna som blir för korta då han har sina långa tröjor. Byxor har ja köpt upp mig på innan sommaren. Så det har vi. Men inte jeans. Ska köpa ett par av Emma och så har ja köpt dessa nu. Se om han kan ha dem. Nya strumpor blev det med. Så många som är små. Snubben ska ju ha storlek 25 i skor nu när vi köper nya. Jaiks! Va hände med min bebis? Se vad det blir för skor. Va ju inte länge sen vi köpte nya. Men va gör man då hans fötter sagt knaaaak dem med? Bara bita ihop å le =P

Mina fina kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Här behövs det också en massa nytt, till dagis och vanligt...och även skor, både "hemmaskor" och lite rejälare "dagisskor" har jag tänkt mig. och sen två par gummistövlar på det behövs med... suck men är så dåligt med barnskoaffärer här hemma :( storlek 26 har H nu tydligen, växer så det knakar! bokstavligt, haha



Kramar

Postat av: Malin

Alltså jag bara ÄLSKAR dom tröjorna med..mupparna?(är det mupperna?) på! Vart sjutton hittar du dom? Jag tycker jag har letat överallt :(

2010-08-12 @ 20:57:59
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: