Sötaste!


Som vanligt så blev det ingen bra bild. Blir snart tokig på skiten å hoppar från balkongen. Eller så är det kameran som får hoppa?! Desperat av en kamera, någon som känner sig rik å vill köpa en mig en systemkamera? :P Endast 8000! :S

Söta Theo igår. Han va ju sååå fin! =) Riktigt stolt över honom var man ju. Prata gjorde han som bara den. Massa mys! Resten kan vi ta i ett annat inlägg. Skulle bara komma in här en snabbis å uppdatera mig. Har små ångest oxå iom att det är 1 aug idag! what? 1 aug???  shit asså, då e ju sommarn slut. Ja iaf vår semester. Usch man vill ju bara böla av skiten. Helt ärligt.. Kan ja inte få semester i nån månad/månader till?



Gjort om lite här inne nu. Inte mkt. Men tar lite i taget. Samma gäller den andra bloggen. Nu är iaf Headern bytt. Profilbilden är bytt. Sen är även "om mig" bytt inne på den andra. Denna ska ja ändra på med. Här även fixat ett domännamn nu. Tänkt på det i evigheter och sen har ja inte fixat ändå. Men nu är det klart. Nu ska bara resten ändras. Så ska det vara i rull sen =)

Nu är det klart:
http://deliciously.se/


OBS!!!!

Från och med måndagen den 2 aug så kommer lösenordet här inne att ändras. Detta beror på att jag känner att jag behöver ha denna blogga lite mer privat för min egen del. Mina närmsta vänner kommer ju självfallet ha mitt lösenord. Så är det ju. Sen får jag se lite hur jag känner med allt, vilka som kommer att få lösen och inte. Det är inte personligt alls. Utan mer hur jag mår och känner. ♥

Mina fina kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Åh, vilken stilig liten kille!! Är den västen från HM!? har nämligen kikat på en liknande där... till H då vi döpte C. Men sen vart det ju setet från Lindex istället... :)



Kraaam

Postat av: Lillemor

åh sötaste outfiten ever! Vad skoj att du har eget domän namn nu! Coolt=)

2010-08-02 @ 11:13:48
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Hanna

vilken underbar bild på theo... skitfin! ^^

2010-08-02 @ 13:42:37
URL: http://hannaofsweden.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: