uppdatering...

Prata just med johan och eftersom jag inte har något vittne till att han hota mig så lägger dem ner allt? WHAT? polisanmäla finns ju fortfarande kvar utifall, men ändå. Jag tycker ändå att han ska vara medveten om att jag anmält honom för just olaga hot. Så att han vet att ja inte backa ur det, att jag stod för det jag sa. Han ska inte tro att det går att hota folk å sen komma undan med det. Men iof, så funkar det ju.. Men nu vet jag det nästa gång. Man ska inte stå själv då man ska prata "vuxen snack" med folk.

Angående det här med hunden så har vi ju vittnen. Så hon skulle ringa upp till, ja va han nu sa. djurbrotts bla bla  bla. för å kolla att det inte hamnat mellan stolar lr va fasen hon sa. så tydligen då, ja då fanns det en till anmälan.. pjuh! ¨sen skulle dem där djurbrotts grejjan återkomma till johan. så vi får ju hoppas på det bästa helt enkelt..

Mina fina kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Usch blev håret jättefult?? :( Eller är du bara lite missnöjd?



Ringde Barnens hus och er liggdel passar inte suck Får försöka hitta en på Blocket. Faan också att jag sålde den vi hade till Meja...


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: