Bättre bilder =)


Liite bättre bild ja tog idag. ser ni delar av köksön med..


Mot hallen. Där det inte ligger golv där ska det komma klinkers på lör. Egentligen ska vi måla dörrarna vita med, men det kommer vi inte att hinna med - så det får vara som det är just nu.. Hatthyllan är på plats.. imorrn kommer vår nya säkerhetsdörr.. swäät.


Ja det ser ut som en röra här. Men så farligt är det inte. Ser ut så eftersom ja slipat å haft mig i dag. å sen har ja målat hela väggarna i köket. ja grundmålat. ja det gjorde ja igår med - men pga ytan va så dålig så la vi dit en gipsskiva längst med väggen. så måla ja det igen. nu är det även spacklat igen.. små hål å sånt.. så d ska slipas lätt å målas igen. ska göra det ikväll om theo somnar snart.

köksön är på plats. dock inte helt målad och bänkskivan kommer på fre.. iii.. =) spännande!

igår kopplades elen in till vårt tillfälliga kylskåp, diskmaskinen och micron.. :P träääääääääääävligt!

BEFORE

After

skit dålig bild. men det vart så bra då det där fula jäkla hålet försvann. hajjar inte varför dem hade gjort så i första taget. så fult. nu vart det en hel mysig vägg.. tack gode gud!

Mina fina kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Åååh så fint det kommer bli! Toppen verkligen :) Får ta mig i kragen och bege mig till Sthlm framöver och kolla in på riktigt också! ;)



gillade förresten att ni lagt golvet på bredden i hallen, antar att ni följde hur det var lagt i köket, men iaf, det gjorde att hallen såg bredare ut, och det är ju bra! :)



Annars är det väl ok med oss, Henry har varit jätteförkyld några dagar nu, har varit hemma från förskolan. Charlie inte lika förkyld och nu håller jag på att bli förkyld känns det som, ont i halsen, men hoppas inte!

Allt bra med er!? Du är så himla duktig som jobbar och står i så mycket, men jag förstår att du vill, man vill ju få ordning...



Nej, måste hoppa i säng, upp och jobba imorgon (fast bara 2 dagar kvar, sen julledigt, hurra!).



Kramar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: