uppdaterat

Lör kväll och jag är så slut. i tors så somna ja med theo. snark. sov hur länge som helst. va bara så trött. igår va det en sån där dag på dan då ja kände mig väldans hjälplös. kunde inte hjälpa med någe. tills annika dök upp och ja och hon kunde åka till sopen för å dumpa en oändligt massa skit. hämta theo å åkte till globen för att hitta en "klänning" som ja kunde ha på kvällen igår. sist va ja väldigt uppklädd på johans julmiddag. å d kände ja inte för att köra på igen.. speciellt inte då ja fick höra att stället va jimmys steakhouse *S* inte hade ja nån aning om vart ja hade mina kläder. inte för att ja hade fina. köpte en svart randig aktig på kappahl. kände mig lite väl tjock kanske. men kände att det är bara att inse att ja inte kommer att hitta någe annat ändå. å skön va den å bekväm. va väl huvudsaken..

va kanon skoj vid julmiddagen. dem är så trevliga allihopa. dock fick ja ställa mig upp inför alla för å visa min lilla fina kula. va inte ett dugg generad. lovar :P dem gick vidare sen och ja kände att ja orkar verkligen inte. johan va trött han med.. å min mage. herregud. ja har nog inte ätit sådär mkt på.. ja jag vet inte när. så ja hade kramp i magen. johan med. men annars va d skoj..

kom hem till mamma och theo är vaken än. tjohej. så vi stoppa honom i bilen å smack så sov han. han sov så gott så ja vakna före honom imorse. 9.30!!!!!!! sen väckte ja honom å sen väckte vi pappa med frukost kl 10. härligt. dock inte mkt gjort idag. lr jo ja dammsög å gjorde rent. känns skönt. man tar ju med sig skräpet hela tiden..

ja just det! hoppa över en viktig detalj. igår vart det kaklat och det lös i taket i hall å kök då ja kom hem. yey! dock glömde ja ju det idag så ja har gått i mörker iaf. hahah. bra minne. kom på mig själv. ja men just det. vi har ju lyse nu.. =)

idag åkte vi sen hem till mamma å käka middag. vi laga en massa å tog med oss hem. smidigt å bra..

nu ska ja nog ta å fixa väggen här. lite småsugen surrö... :P

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: