Önskelista 30 år

Jag fyller ju 30 snart. Väldans snart. 7 jan. Försöker komma på vad ja vill ha oh det är så mkt. Det trodde ja väl aldrig att ja skulle säga?  Men det är så mkt skålar och tillbringare etc som jag behöver. Ittala älskar ja ju. Så att få fylla på den serien är inget ja stryker under bordet =) Ikea presentkort kanske låter trist. Men det är så mkt vi ska ha därifrån bla garderober som kostar skjortan så det är något som jag vill ha och behöver. Nya blommor till hemmet kanske. Väldiga tåliga sådana ;)

Vispskål IB


färg vit eller rosa

BOKad

Skålset IB


färg vit eller rosa

Tillbringare IB


färg vit eller rosa

Brödbox - IB Laursen. Färg vit lr svart.


Cultdesign badrumskit och kökskit, färg: vit.

Ittala - Essence -  Vattenglas


Ittala - Essence -  Vitvin


Ittala - Essence -  Champagne


Ittala -  kartio-  Dricksglas 40 cl färg: sand

Presentkort Ikea


Om det är nån som känner att det där köper vi. då kan ja stryka det ut listan. visst det är inge skoj att ja vet innan å så. men samtidigt är det najs för då slipper man kanske byta. Lr som på Theos kalas då ingen vågade köpa någe ur listan pga att dem trodde att alla andra skulle köpa det.

Dessa saker går att köpa tex på åhléns, broarne.se, dukatbord.se, http://www.miasonline.se, fikamera.se, shoppinggatan.se, Ikea såklart.

Mina fina kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Du jag var inne på Broarne och försökte hitta tillbringaren. Hittar bara den i lila???

Postat av: Lillemor

Hellue. såw himla fina saker. Jag kan köpa vispskålen så köper jag något mer som får bli överaskning =)

Kramis

2010-12-28 @ 19:20:54
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: