Gunga..

 

Theo slocknade ju tillslut efter öf. Efteråt så klädde vi på oss och kilade ut med hunden. Tänkte att jag skulle göra mig av med lite energi.. Ja asså att Theo skulle göra sig av med det :P Så jag lät honom gå en bra jäkla bit. Men till slut så tröttnade JAG för att han skulle bara springa iväg från mig - åt fel håll. Så där står jag med hunden som vägrar att gå, en vagn som rullar åt ett håll och så Theo då som springer iväg med all världens fart - så fort han får chansen - åt ett annat håll såklart! Pjuh. Jag orkade sen till slut inte längre som sagt var. Så då stod han upp i vagnen tills vi kom till gungorna. Dem är på baksidan av vårt hus. Så jag tyckte att det va smidigt. Eller inte. Dem hade ju lyckats gräva in lekplatsen? Va tänker dem med? Så vi fick klättra - men tillslut kom ja in.

Satte Theo i gungan och ja tror han satt där i 30 min. Han såg inte ett dugg road ut. Så ja fråga om han ville upp. Så lyfte han på händerna - ja trodde ju såklart att han ville upp, så ja tog upp honom å han blev så sur. Så det var ju bara å sätta i honom igen. Han menade ju att jag skulle putta på fart.. Men säg det då *S* =) Så ja putta och putta. Men sen så blev mina ben så jäkla kalla. Så då var det dags att gå in. Vilket Theo inte var glad över. Han var ju lika full av energi iaf då vi kom in..

Mina fina kommentarer
Postat av: sara

Han är så himla lik dig på bild nummer 2 =)


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: