Korvar..

Vaknade i morse av att jag kliade händerna som fasen. asså riktigt ordentligt. Höll på å bli galen. Dem koka med. Så jag ville bara upp å skölja av dem i kallt vatten. Men då ja kommer upp så ser jag att dem ser ut som korvar. Jag måste fått nån slags allergisk reaktion från något. Jag vet inte vad än. Tänkt hela dan. Kan inte komma på det. Har inte ätit något annorlunda. Inte heller tagit i något. Vet att när jag jobbade på netto och stod i kylen. råkade få spa från kräftstjärtar eller räkstjärtar på händerna så började det klia och svullna upp. men nu var det verkligen hela händerna. kunde inte böja fingrarna för att svullnaden tog emot.. juck. inte har vi haft något i lägenheten som jag är allergisk mot heller..

Nu börjar svullnaden ge med sig helt å hållet.. tavegylen ja tog imorse hjälpte ju en hel del, men svullnaden har ändå hållit sig kvar hela dan.. Nu kan ja nästan böja på  fingrarna..  Men konstigt att det blev sådär ändå ?Måste ju varit något som jag tagit i. Om jag hade ätit det borde ju reaktionen ha tagit i munnen. Tycker man ? Aja, Hopppas att det försvinner helt å hållet nu.....

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Men hua vad obehagligt!! Stackare!!

Har du kommit på vad det kan vara? Du har inte hållt på med nå rengöringsmedel, tvättmedel, sköljmedel, diskmedel? Om du bytt märke eller så tänkte jag...

Hoppas det ger sej iaf!!



Kramen

Postat av: Jennie

Läskigt!

Hoppas det inte kommer tillbaka!

Jag fick så på sjukhuset av handsprit, tydligen tål jag inte alla sorter av den.



Här är allt bra, kul med Aquaria. Vi har varit där flera gånger med Jack och det har varit lyckat varje gång :)



Kram

2010-02-11 @ 21:54:34
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/
Postat av: martina

stakare, va läskigt.

Skönt att dem börjar gå ner lite i vsullnad.



Kram och krya på dig gumman!

2010-02-12 @ 11:40:49
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: sara

Låter himla läskigt det där med fingrarna, hoppas att det går över så fort som möjligt!



Ja jag är bara så himla glad över att det har gått så bra och att jag redan har gått ner några kilon, det gör ju att man vill fortsätta, samt att jag känner mig så mycket fräschare vilket gör att man blir riktigt peppad!

2010-02-12 @ 13:59:45
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: