Lite shopping....

Gjorde en liten beställning inne hos villervalla då dem hade lite rea. Tyvärr gav det ju mersmak och nu vill jag köpa allt där inne. suck..

 

Den svarta tunikan som jag pratade om att jag köpt. Ska använda den idag! YEY!

 

Fingerfärg. Ja det är ju inte mkt kvar av den. Hur länge är det meningen att dem ska räcka? För Theo målade på som fanken. Två burkar är redan tomma och två är halvfulla. På två gånger.Men roligt var det. Tyckte ju tom jag. Nästa gång ska man kanske joina herrn :p

 

Strumpor till mig och till Theo. Som jag letat efter dem till Theo. Men nu hitta ja dem äntligen. Det negativa var ju att det inte var halkskydd på dem. Men det gick ändå. Vet bara att på vissa ställen, som tex Andys så kan man inte ha utan halkskydd. Det är såå halt där. Bra storlek (22-24) vart det med då dem andra börjar bli på tok för små. Å till mig själv då alla mina börja få skumma hål här å var, har dessutom inga tunna strumpisar. Mkt nöjd! :D

 

Mitt paket kom i förrigår. Det jag vann hos prinsessans dagbok. Så najs. Vart bra då jag hade tvättstugan igår med, så då vart det upptvättat dessutom. Ska ta och byta inne hos herrn. Älskar Lundmyr..


Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

JÄTTE SNYGGT! Alltihop! hihi



Kramis gumman!

Postat av: Annelie

Så myyyyycket fint du inhandlat + vunnit!! Va roligt!!



Ok, vi handlar nästan alltid på Coop eller på Pekås här i Hagfors, men hade det funnits Willy´s så hade det gått i första hand. Finns i Karlstad, men man vill ju inte åka dit bara för att storhandla där. Blir ju ca 20 mil T/R! Visst, kan säkert vara värt det, men nej...



Händer det nått kul i helgen?



Kramen

2010-02-20 @ 00:31:16
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: