Tupp

Jag är uppe med tuppen. lillskrutten vaknade och tyckte att klockan stod på "dags att gå upp". Hade säkerligen försökt att lägga honom igen om det inte vore för hockeyn.. nu ligger vi under men vi är bra på att jaga. måste få mål nu.. spännande..

ska iväg till naglarna idag. hade tänkt å åka in till stan innan. men nu kommer ju inte johan hem förrän 13.. dvs det blir för jobbigt att åka fram å tillbaka,. dessutom så kommer sovrutierna att bli annorlunda här idag då han klev upp nästan två timmar tidigare än vanligt. tänkte kolla klart på hockeyn. fixa frukost och sen hoppas på att han vill sova efter det. så kan

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa måååååååååååååååååål

vart va ja? jo så kan jag kanske sova sen om jag har tur.. för ja e inte pigg. även fast ja va i säng till 23 igår. kollade klart på skidorna. och fixa iordning mig och så bums i säng. spelade in åket med anja som ja ska se efter hockeyn..

men jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa målllllllll igen! :D hahahha.. nu är det ju match igen! yey! spännande..

nej ja kan inte koncentrera mej här. så ja får väl återkomma efter hockeyn :P




å där är vi utslagna.. suck..

Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

wiiiiiiiieeeeeeee KOM IGEN NU SVERIGE FÖR FAAAN!!!



Kram

2010-02-25 @ 07:52:32
Postat av: sara

Yes, koftan var definitivt en keeper =)

Asså jag bara måste berätta om min dröm inatt. Jag och Fredrik låg och prata om barn igår kväll innan vi skulle sova, vi är ju ganska sugna på att skaffa en liten =) Men iaf, jag somnar och drömmer att vi får en liten bebis och han är en kopia av Theo, haha, och stor var han redan också, asså precis som Theo. Helt skum dröm =)

Postat av: emma-mamma till meja

Jag slutar 12 på torsdagar nu så vid 14.30 dejtar vi gärna nånstans :D

2010-02-25 @ 12:52:20
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Lillemor

haha vad rolig han är. Hört mamma skrika hejja hejja till os kanske?? =)

Jo jag hoppas också kunna spela in emmie någon dag. Idag har hon vägrat säga mamma och pappa. Inte pratat mycket alls faktist. Hoppas du får en bra helg. Jag är skit trött och ska sätta mig i soffan och somna till en film. haha. kramisar

2010-02-26 @ 21:18:37
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Lillemor

jusste kom på nu att jag glömde ringa upp dig. Men jag handlade mat sen hem och bytte blöja, mata bebis och sen började jag med middan som tog tid sen har allt rullat på inte en lugn stund. Lessen gumman.

Ringer i helgen. kramis

2010-02-26 @ 21:19:41
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: