Vinst..

Kommer in på min blogg och läser kommentarer från Lillemor. Sen står det Grattis till vinsten, fan va kul. Ja sitter som ett frågetecken och undrar om Lillemor skrivit fel - fel person. Tog ju iaf nån minut innan ja kom på att jag varit med å tävlat inne hos prinsessans dagbok. Det är ju inte första gången som jag tävlar hos henne och jag vinner aldrig där inne!.. Men ja knata in där och tamejfan!! Ja har ju vunnit!!!!!!!

 

Känner mig däremot som en liten tjuv då det var Lillemor som tipsade om tävlingen inne hos sin blogg. Och dessutom ville ha ett likadant täcke fast till juniorsäng. Å så nu vann ju ja. Jag är jäkligt glad, men ja har nog allt lite dåligt samvete över det hela. Även om ja hajjar att hon kanske inte ser det så, då hon hejjade på ang vinsten. Men ändå..


Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Hahaha men herregud det är ju det som är grejjen när dom vill att man tipsar om tävlingar att fler ska vara med liksom. Och hade inte du vunnit hade säkert någon annan än jag vunnit då jag förra året vann en barnlycka tväling inne hos henne. Kommer du ihåg d? haha. så när du tipsar om tävlingar kommer jag ju försöka vinna hos dom om dom e intressanta :) Kul för dig jue!

Postat av: louise

Vad kul grattis. Inte fel att vinna =)



Jag hade blivit fullkomligt galen på kocken på ert bröllop, vilka fasoner allså =( Förstår att du blir arg varje gng du tänker på det.



Nu väntar sängen efter en trevlig kväll med ng vänner

Hoppas att din kväll varit trevlig.



Kram

2010-02-13 @ 23:57:28
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Härligt med en vinst till :D

2010-02-14 @ 07:17:20
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åååh vad roligt! Du som älskar stjärnor också!! :)



Lillprinsen kommer sova gott och snyggt ;-)

Hihi

Kram

2010-02-14 @ 08:14:27
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/
Postat av: Jennie

Glömde ju säga

kram på alla hjärtans dag! :)

2010-02-14 @ 16:59:46
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Haha ja planksteken vart riktigt bra den här gången. Köttet var mört och allt var jätte gott.

Idag ska vi göra hemmagjord pizza. Inser att jag verkligen ansträngt mig lite för mycket att få rebecca att gilla matlistan. hahaha.

Hoppas din johan snart mår bra igen, magsjuka är inte skoj! Ja ni får gärna komma hit om ni vill.

Imorgon ska vi till Bvc så får se vad dom säger. Ringde ju henne om råd och det har blivit bättre men inte helt hundra.

På tisdag ska jag på återbesök med rebecca på Vc får se vad den doktorn säger om hennes mage. Suck.

Men vi får höras i veckan vilken dag som passar bäst. Nu ska jag sätta igång med pizzan. Tjing. Kram

2010-02-14 @ 17:34:56
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: