Dagen i bilder...

PUSS MAMMA!!!!

 

Theo intresserar sig för alla fiskar..

 

Lite suddig bild, men man ser ju fiskarna..

 

 

Myyyycket spännande!

 

Den stora tanken med fiskar

 

Shyssta firren :D

 

Samma firre..

 

Liten nemo där..

 

Om man bara kunde komma ännu närmre =)

 

Jag var ju där, Bildbevis.. Theo undra vart alla ungar skulle..

Mysig liten regnskog..

 

Samma regnskog..

 

Morotskaka ♥

 

Chailatte, yey!

 

Moi på fiket..

 

Haft en kanon dag med mina älsklingar ♥


Mina fina kommentarer
Postat av: Malin

Okej :( har du prövat vanish? Det hjälper faktiskt mot endel fläckar. Det tog iaf bort chokladfläckar från en vit tröja jag spillde på :) kan ju vara värt ett försök?

Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

Hej gumman!



Låter som ni hade en riktigt härlig dag och jätte mysiga bilder:D



SV: jag känner inte så mycket i maggen så, men mår små illa på morgonen och sen så känns magen uppsvälld på kvällarna så får se. BIM Lör eller Sön. får se om jag testar lite tidigare nu är de jobb som gäller idag och imorgon satt.



Hur är de med dig?



kram

2010-02-15 @ 06:21:33
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha ellerhur! Fulaste firren ever!

De är skit snygga tröjorna! Its a must have! ;-)



Kram till dig och ha en bra dag!

2010-02-15 @ 06:28:34
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/
Postat av: louise

Tack det samma fast i efterskott. =)

Oj vilken mysig dag ni haft.

Här var mannen lite småkrasslig, så det blev bara ng nödvändiga ärenden sen hem och mysa framför en film.



Ja jag förstår det, fattar inte hur man kan göra så som han gjorde mot er, verkar ju nästan som om han inte var kock på riktigt. Jävla idiot rent ut sagt den där kocken.

Förstår att du hade fått psykbryt om svärmor nämner honom igen.



Nu ska jag göra oss i ordning här, sen e det tandläkar besök i en timme som väntar usch



ha en bra start på veckan

kram



2010-02-15 @ 07:54:20
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Helen

Vilka jättefina bilder från eran fina dag :O).



Ja tack vi hade en jättebra dag, Emma satt barnvakt så Tommy och jag kunde ta en långtur med skotern alldeles själv, vilket var jättemysigt :O).



Ha en bra dag :D

Kramisar

2010-02-15 @ 09:28:29
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon hjärtat..Så mysigt ni har haft det..Fina bilder..Hoppas att allt är bra med dig denna måndag morgon..Kram kram

2010-02-15 @ 09:52:29
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: sara

Ser ut som ni hade en supermysig dag =)

2010-02-15 @ 10:26:20
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: Therese och Henry

Vilken mysig dag ni verkar haft!! =) Fin var du i nya tröjan också..

Vi gjorde inget särskilt, maken hade köpt en liten blomma och gelésmultron-hjärtan till mig. Jag lagade god middag till honom.



Åh, Vero Moda har ju till och med vi här! =) Får ta ett kik efter dom i veckan om jag orkar mig ner på stan, vore kul att ha sen "efteråt" =)



Ja, imorgon är det BF! Inte klokt... Hade rejält onda förvärkar inatt, kunde inte sova och alvedon hjälpte inte! Och så tror jag slemmisen börjat släppa. Är lite blodblandade flytningar. Men kan ju dröja ett tag ändå.



Kramar

2010-02-15 @ 13:08:57
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Annelie

Vilka mysiga bilder!! Vart var ni nånstans och kolla alla firrar??

Spännande!!



På fredan var vi som sagt till SKHLM och kollade runt lite. Så var ju Matthias och gjorde hälsokollen. På lördan var vi till Värmdö Marknad och sen for vi på 32-års kalas till Matthias kusin Alexandra. Hann väl inte med så himla mycket mer, helgen är så kort, trotts att vi kom dit redan på torsdan!!

Annars är allt bra. Bara jag som är trött och haft omnt i huvet halva dagen + att jag är lite tät i ena näsborren.

Skönt att ni mår bättre!!



Ser du inte på Andra Avenyn? Hihihi... Denna "hemska människan" där är den som våldtagit och misshandlat Liv i serien!! Man bara MÅSTE få reda på vem det är nu!!



Jodå, du har allt svarat om v.9, ingen fara vännen!!



Nu ska jag ta och lägga huvet på kudden. Får väl se hur länge jag får blunda innan nån av de små vaknar och vill ha välling!! Hoppas det dröjer... Vill SOVA!!!



Natti natti!!



Kramen

2010-02-15 @ 23:50:37
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: