Boost

Min dagliga boost består av berocca och en tablett folsyra..

 

Försökt att äta vitaminer, vilket inte fungerar. Vet inte om jag inte tål något i det. Ingen aning. Men jag mår så jäkla illa vareda gång. Slår aldrig fel. Bytt tom. Enda som funkar är beroccan. Jätte konstigt. Jag hoppas iaf att detta har någon effekt någon gång.

Man tycker ju att det borde ha det...


Mina fina kommentarer
Postat av: Lillen

Åh berocca hade jag glömt bort. kanske man ska införskaffa det snart så man blir lite pigg. Jusst nu är jag jättetrött och grin färdig. Kollar på familjen annorlunda och typ gråter för mig själv. Hon är gravid och jag bara känner en sån enorm längtan efter en till. Kanske inte jusst idag men inom en snar framtid. Att vi börjar försöka innan emmie är 1år liksom. Men han vägrar jue. Trodde ju inte jag skulle vilja så snabbt heller men det är ju så underbart med barn. NU mer än någonsin kan jag verkligen förstå dig och din längtan. Förut föstod jag inte hur du kunde längta så enormt när theo var så liten. Jag tyckte ju det var så jobbigt med bebis i början. MEn nu är det verkligen annorlunda. Njuter ju verkligen varje minut typ. Känns som livet ska innehålla massa barn. Förstår du vad jag menar? Vill att Emmie ska ha syskon som hon kan leka med. Aja tiden får väll utvisa hur det blir. Håller tummarna så hårt för dig/er. Stor kram

Postat av: mina

God eftermiddag snäckan..Jag börjar undra om du är gravid igen eller är det bara kroppen som spökar för dig..Hade jag varit dig hade jag gjort ett test om du mår illa en vecka till..

Ha nu en skön eftermiddag.kram kram

2010-01-19 @ 16:06:24
URL: http://blondis81.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: