Dålig start..

Ja det har inte varit någon höjdar start på denna dag. Började med imorse då jag tog gravtest och det var negativt. Man hoppas ju även fast att jag till 80% var säker på att jag skulle få mens pga hur jag känner mig å så. Samma historia vid samma mens.

Somnade om och vaknade utan den frukosten mannen hade lovat mig. Så då blev jag ledsen för det. Ibland kan han bli lite för.. ja vet inte va ordet är.. han tänker "fel". Han förstår inte hur han ska åka å handla då Theo är vaken tex.. Å ja sover. Jag vet ju vad jag hade gjort. Tagit med honom! Något som inte slog honom?? förstår ni vad som menas med fel? Han har iaf försökt att gjort sitt bästa hela morgonen. Laga mig annan frukost å det. Men jag är på grinhumör redan från start. Å när jag va inställd på en sån där jäkla macka från mcd. för det va en sån ja verkligen va sugen på????? sån där bagle. eller va heter dem. då blir det bara knas.

Mannen kom sen 20 min senare på att han glömt å flyttat på bilen. det var ju torsdag. så han sprang ner och såklart har vi fått en p bot. jamen då vart ja ju glad för det med..  550 kr åt fanders..

Det fortsätter. Lotta (theo's fd gudmor) ska tydligen vara på g )hon är gravid å väntar bebis vilken dag som helst). ja smått som iaf. Mamma har ju kvar henne på facebook och ja har sagt tilll henne att hon behöver ju  inte kommentera på henne. å va gör hon. kommenterar. så sa ja till henne, men ja bad ju dig att låta bli.. å då säger hon att hon måste få kommentera? att hon struntar i vad ja tycker? förlåt men ja kan inte förstå mig på henne ibland? för hon har sån jäkla korkad syn ibland? allvarligt? Om Theo säger till mig att ja ska låta bli å prata med nån då han blir äldre, då kommer det ju betyda något för mig. Men det gör det tydligen inte för henne? så jag blev faktiskt skit ledsen. Så nu har ja bråkat med min mamma på födelsedagen..

Sen kommer theo som ett ångvält å slänger ner laptopen på min fot. vilket resulterade i att det ilade i hela foten i x antal minuter. nu gör det fortfarande jäkligt ont.

å nu slängde theo ut colan överallt. på sig själv, bordet å mattan. underbart.. å klockan är bara 12.30!

Mina fina kommentarer
Postat av: Willes mamma

En dålig dag helt enkelt. Men det blir bara bättre. För man kan inte sjunka lägre än till botten. kramkram

2010-01-07 @ 14:02:47
Postat av: emma - mamma till meja

Jag hoppas ni hade det supermys på restaurangen nu ikväll i alla fall. Johan får åka till mcd imorgon till dej istället, hälsa honom det ;)



Jag är inte helt säker på var restaurangen ligger så vi kanske kan mötas upp på medborgarplatsen? Ni åker tunnelbana eller? Jag tänkte nog köra så jag kan hämta upp dej hemma annars om du vill...

Messa mej :D

Postat av: Lillen

Men gud gumman fy vilken start! Karlar kan verkligen vara så sjukt vilse i hjärnan ibland! Hade han ansträngt sig med den där jäckla bageln (så =) ) så hade han knappt ens behövt fixa present för den tanken är värd så mycket mer. Men neeeeeeeeeej. Förstår inte riktigt mig på din mor dock. inte ens jag kommenterar och då har du ju inte ens bett mig. Utan jag tycker hon betett sig illa och såna människor tar jag avstånd ifrån, punkt slut liksom.

Typisk att Theo ska lyckas få in två riktigt fina överasskningar när man är på ljuvligt humör.

Tur att han är så gullig så han kommer undan med sånt ;-D

Hoppas dagen vart bättre sedan. Annars får du ta igen det imorgon! Kramsiar

2010-01-07 @ 23:28:10
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Oh vilken start.

Bodde jag närmare skulle jag tamme tusan komma med McD frukost imorgon!

Bums!



2010-01-10 @ 23:30:31
URL: http://www.alltfforforaldrar.se/theans

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: