Issues..

Undrar vad det är för fel på mina hormoner. Vaknade ju ganska så glad  imorse. Faktiskt. Sen i ett nafs så försvann det. Nu har ja bölat? av vilken anledning? Jag vet faktiskt inte alls.. jag blev bara jävulskt ledsen. önskar att min man var hemma här så att jag fick en stor fet kram. han försöker trösta mig så mkt han kan på msn. men det är som om när det väl börjar så har det inge slut.. å det här med graviditeten och allmän ork är väl bara pricken över i:t.

börjar undra om ja har magkatarr med? tänkte på det för några dagar sen.. men ja har ju mått illa i två jäkla dar nu. å då menar ja riktigt illa. vet inte om det beror på migränen lr om det är magkatarr.. ja käka ju ordentlig frukost för en gångs skull imorse. å nu bara nån timme senare är jag hungrig igen? det är ju inte sant.. är det där suget. därför ja undrar om ja har magkatarr. kände likadant igår kväll. får ta en magtablett sen vid lunch, se om det hjälper någe..

ååååååå va trött ja e på att vara negativ..................................

Mina fina kommentarer
Postat av: Willes mamma

Du kanske är gravid ändå!!!! Du kan väl ta ett test?!?!? kramkram

2010-01-14 @ 18:17:03
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Vännen.. jag förstår att det är drygt. Vet inte vad jag ska säga heller. Hoppas du mår bättre snart. Kramar

Postat av: Annelie

Gumman!! Hoppas allt känns bättre imorrn!! Hormoner är hemska... Är det inte så då att du kanske kan va gravid iaf??



Stor Varm StyrkeKram

2010-01-15 @ 00:16:39
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: