Kärlek..

Den kom idag, den är sååå fin. men ja blev förvånad att det tog såå kort tid. va inte alls länge sen ja skicka den. kan det varit, två dagar sen ? gick sjukt fort. det värsta är att ja skicka till min farmor med.. så hon lär ju fått det nu oxå. suck. då fick hon det för tidigt. det andra tog 1½ vecka lite drygt. så ja tänkte att det borde ta det nu med.. men inte.. Nu har ja gömt den på ett ställe i garderoben. Hoppas han inte letar där och att jag hittar den sen då det är dags att plocka fram den. Ååå ja är sååå dålig på att hålla mig.

hur ska jag kunna vänta till den 14e?


Mina fina kommentarer
Postat av: N I L M A

hihi är också dålig på att hålla mig men det blir ett egengjort album till kristoffer och har inte börjat än.. ;P

Postat av: N I L M A

det blev förresten kanonfint :

2010-01-23 @ 17:49:09
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: martina

han kommr verkligen bli jätte glad över den gumman:D förstår att du inte kan hålla sig ånt är svårt hihi!



Jätte fint gjort ialla fall!

2010-01-24 @ 19:57:36
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: