Störtgrät..

Dagen började med ett samtal där det bara brast för mig. Störtgrät. Inte för att jag var ledsen. ja inte från början iaf. Det är nämligen så att min mormors barndomsvän fyller 85 på måndag. Tänkt. mormor skulle ja fyllt 85 i år. Mormors barndomsvän började skriva då mormor gick bort. Hon och mormor hade alltid kontakt via brev och så hälsade dem på varandra då och då. Jag har fortsatt skriva henne sen dess. Riktigt kul. Sen strax innan jul damp det ner att hon fyllde 85 nästa måndag. Så man fick skriva ihop en liten trudilutt till hennes dag om man ville. Sen kom det en inbjudan om fika med. Jag skickade trudilutten. Men jag glömde ju helt å hållet bort fikat. kom på det igår kväll. letade upp lappen och man skulle ha svarat i söndags.. suck..

ringde iaf henne nu på morgonen och hon blev ju så glad. det är dottern dåra. det är hemligt allt det andra.. hon blev så jäkla glad då ja sa att vi skulle komma. å det kändes ju bara så bra. vill ju träffa henne med. hon sa att det kommer att vara dagens present. så ja vart ju så glad. å samtidigt ledsen eftersom mormor inte längre finns med oss. men det känns bra att få träffa henne iaf. ska bli kul.

Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

Kram på dig mitt i allt!


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: