Myyyst!


Å idag har ja myst med Calle. Sötisen! ♥

NU längtar ja ännu mera efter Theos lillsyskon! Man får verkligen ett ha begär! Kan inte förstå att Theo va sådär liten. Gosen. Så mysigt med en nyfödd. När Calle grät så drog det i mitt bröst. haha. Lite kul att det börjar så tidigt. Jobbigt på samma gång.  Annars så mår jag bra. Inte så trött längre. Har halsbränna som börjat.. suck. Min mage har växt den med. svullen mestadels, men man ser ju att man har en mage. Lite svårt att gömma den. Tur att vi berättat för dem flesta iaf. Vecka 11 nu, så nu är det inte långt kvar tills den lite säkrare gränsen.. 22a juli är inskrivning.  så två veckor kvar tills dess..

Mina fina kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Men gud så söt och så mysigt.

Postat av: Emma - mamma till Meja

Ååååååååh sötaste gos!! Nu längtar jag ännu mer efter lillebror ju. 5 dagar kvar :D

2010-07-10 @ 16:31:48
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Malin

Men guuud vilken sötnos :D Visst är det svårt att fatta att dom varit så små?! Även om jag har en 6månaders så är det svårt..

2010-07-10 @ 20:16:54
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Willes mamma

Så söta bilder på våran Calle!!!!

2010-07-10 @ 20:56:33
Postat av: mamma mindy

Godmorgon snäckan.Så söta bilder på bebisen..Det känns som det var evigheter sedan min var så liten..hela 7 månader i går....stora pojken nu...fast han känns så liten än...Ha en skön torsdag.kram kram

2010-07-15 @ 07:20:27
URL: http://blondis81.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: