ny skit..

så nu har johan å ja pratat hela kvällen. kommit fram till följande. vill dem ha någe med oss å göra så får dem kämpa för att få den kontakten. det bästa med det var ju att det va johan som sa det..

fick även reda på att jag var elak och respektlös. att om ja hade haft ett jobb så hade ja inte haft sån överskottsenergi till att bråka med henne ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? vem är det som är respektlös? jag säger iaf sanning. ja vet inte va hon pratar om. hon har ju iiiiiingen som helst aning om min situation. hur mkt ja bråkar med ams. att ja sökt plugg å att ja funtar på att söka praktik inom fotografering till hösten. OM ja inte kommer in på plugget då dvs.. dessutom vet hon ju inte om att ja är gravid..

det som stör mej mest var ju att ja faktiskt tänkte ringa henne imorrn å säga allt rakt upp å ner. igen som ja redan sagt 1000 ggr innan. men johan sa att ja skulle strunta i det. att vi skulle strunta i dem. å sen berätta han va hon sa.. å då kände ja. fy fan. tur att ja inte ska ringa..

dessutom hade johan inte sagt som ja ville. han sa ju till viss del att så här är det. men inte att jag håller med nina helt å hållet. det hade ja ju velat. då så faktiskt är fallet..  han hade ju heller inte sagt någe då johans mamma sa det där med jobbet å om mig. han sa att han vart så ställd då hon sa så att han inte fatta va fan hon sa.. ja tror d smälte lite sen.,

kerstin hade även sagt,. att om ni vill bryta med oss så är det ok? eh säger man så till sin son? johan hade bara svarat ok.. 

så ja. ja vet faktiskt inte alls va som händer.. ja e lite förvirrad själv tror ja...........

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Hon verkar vara en mycket konstig person :S. Låt dom jobba lite för eran relation nu :P.



Ha en skön dag :D.

Kram

Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Har precis läst allt ihop ocg gud säger jag bara.

Jag tycker helt klart att du ska fortsätta att vara rak och ärlig, det vinner man på. Hoppas att din sambo blir riktigt arg någon gång så att dom kanske inser.

Trist att ha en sån mamma, vet hur det är. Min mamma är likadan.



Stå på er, ni gör inte fel.

2010-07-07 @ 17:21:38
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Naww tack gumman. Jo jag har gått ner 2.3 kg på dessa två veckorna men jag har minskat mest i omfånget vid mage och midja.



Nä det förstår jag, det är så tråkigt att läsa. Man vill ju att ni ska vara glada och lyckliga samt ha en hamonisk och bra semester...

Kram

2010-07-07 @ 22:06:46
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja

Haha det blir ju verkligen perfekt då :D Vad ska ni göra för skoj idag?



Krams

2010-07-08 @ 07:43:56
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: louise

Usch vad jobbigt gumman. Verkligen dålig stil av dem. Tycker ni gör rätt som bryter med dem.



Hoppas allt är bra förutom allt skit som händer

kramar

2010-07-08 @ 22:00:18
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon vännen..

Inte skoj när ni har det så..Hoppas att det löser sig eller kontakten försvinner helt för det är de som förlorar på det..

Hoppas att allt är bra med bebisen i magen.Så skoj att följa utvecklingen på magen din...Ska bli skoj att se vad som gömmer sig inne i magen..

Längtar smått tills vi ska planera ett syskon till William..Vi tänkte börja av året så det kommer säkert gå lika snabbt denna gång men det visar sig..Ha en skön sommar dag.kram kram kram

2010-07-09 @ 10:18:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Therese, Henry & Charlie

What!? Är man nykter/vid sina sinnens fulla bruk när man säger så till sin son!? Att det är ok om han bryter med sina föräldrar... fattar nada verkligen! Is she for real liksom! Vad säger hans pappa om det hela då? Eller är han en sån som inte säger något/vågar säga emot och hamnar emellan??

Jag hade ju skitit i dom, men inte brutit (för då blir ju ni syndabockarna i den släkten sen) men slutat höra av mig. Så får dom krypa till korset sen... ;)



Skit i dom nu och tänk på er själva istället! Ni har ju Theo och bebis i magen att fokusera på :)



Puss&Kram

2010-07-10 @ 01:01:39
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Therese, Henry & Charlie

TACK! Känns så jäkla gött att jag kommit igång och att det funkar! :) Något jag kan rekommendera dig sen med... ;)

Näe, inte det om svärmor, men i övrigt tror jag inte vi har något "ouppklarat" hihi.



kramar

2010-07-11 @ 11:40:00
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: