onsdag...

Jaa jag ser ju ut som ett jäkla spöke än. Va hände med all färg. mina läppar är vit/blåa. Känns som om alla kollar på mej då ja e ute. Det syns väl en del att man inte mår ok. Snyggt blåmärke i armvecket - ser ut som nån pundare (skämt åtsido). Ja blöder typ inget längre. Vilket väl är till min fördel. Sen igår har det kanske kommit två femmor som max. Är inte ens så där riktigt rött utan mer som det va i lör lr sön. Så det är väldigt skönt.. är väldigt trött än.. så ja har sovit en del idag..

Haft huvudvärk hela dan och känner mig hela tiden snurrig. Bara att titta med höger till vänster med ögonen får mig ur balans. Jag skakar till å från. Gråter till å från. Kommer å går. Är inte själva missfallet i såg som gör mig mest ledsen. Kanske låter väldigt konstigt men det är allt. just hur det hände, allt blod, att ja svimma, allt på sjukhuset etc. det är mest det. sen är det ju självfallet att jag är sjukt ledsen över mf. men det är verkligen inte det som tar över.. ja mår ju som skit. det är väl det. om ja bara mådde helt bra så kunde ja ta mina pusselbitar å få ihop dem igen. Nu kan ja inte göra mer än det ja gör.

imorrn tänkte jag ringa vårdcentralen och be dem ta mitt järnvärde - just för att se att det gått upp. Jag hoppas att det gjort det. Tänkt på en sak. Varför sa dem åt mej att käka niferex i två månader för å få tillbaka järnvärdet? ja kan ju inte ha det såhär i två jäkla månader? borde ju finnas någon annan utväg. tänkte ta det med vc iaf. sjukanmälde mig till fk igår..

nej nu ska ja snurra vidare här i soffan..

Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

Det är fullt förståligt gumman. Vad du gått igenom precis är ett hemskt trauma. Det tar lång tid att slicka dem såren, och ärren kommer alltid finnas kvar. Självfallet blir det lättare att handskas med den verkligheten när du är starkare rent fysiskt.

Gråt ut och prata ut, vil aallt du kan oh försök verkligen ta hand om dig nu, så ska du se att resten blir lättare att ta itu med längs vägen!



Massa kramar!!

Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Håller med onanstående...



Ta allt i din egen takt vännen, tänker på dig/er.

Kramen

2010-07-15 @ 08:16:21
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: