Festen...

Gäster
pappa, mamma, brorsan, farmor, hasse, eva, håkan, stig, gunilla   =9
johans mamma å pappa å mormor, johans lillebror + flickvän  = 5
Jag, Johan och Theo = 3
= 17 pers

köpa:

  • ballonger -
  • tallrikar
  • bestick
  • glas
  • duk till bord
  • servetter
  • mat-------> pastasallad? cheesecake, tillbehör, kaffe och te.
  • dricka -->öl,bål, alkoholfritt
Black Tower

Box 3 l 179.00

Black Tower

Flaska 750 ml 59.00
Cid Kaktus/Lime
Burk 500 ml 14,90

Mousserande Jordgubbsvin Alkoholfri Flaska 750 ml
29.00

På fredag har jag sagt till Johan att jag och Annika ska till graven, vilket alltid innefattar plantagen med. Men i själva verket så ska Annika hjälpa mig att åka och handla till lördagen =) Borde ta ungefär samma tid. Allt ska sen dumpas hos mamma. Det ska göras cheesecake och få in allt viktigt i skåpen.

På lördagen sen ska ja hitta på nån ursäkt och sen åka iväg på morgonen för att förbereda allting. Sen bär det av hemåt igen. För att vid 14,00 åka till mamma för att se på match. Han brukar aldrig kolla upp sånt =) Tror inte att han vet något än. Jag har verkligen låtsats som ingenting.

Nu måste ja fortsätta låtsas =)




OBS!!!!

Från och med måndagen den 2 aug så kommer lösenordet här inne att ändras. Om ni vill ha det nya lösenordet så får ni maila mig så skickar ja er den..
[email protected]

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: