uppdatering..

blödningen verkar ha lugnat ner sig =) mestadels brunt som kom sen..  nu när vi kom hem så rann det men det verkar mestadels vara flytningar.. så ahh.. e lite lugnare. om bara värken kan gå över nu! det vore ju super! å inge mera blod nu! tack!


2,43: Å då har det börjat blöda igen, rött. inte mkt dock...


21:00 då va det brunt igen. inte alls mkt. kan väl blött en femkrona på tre timmar. Ringde Nacka närakut för att kolla om ja kunde komma dit å blev då kopplat till vårdguiden. så ja prata med dem. å sen nån barnmorska. Hon sa att allt ja sa lät bekant. Att hon tyckte det lät som en blödning man kan ha. men hon sa väldigt tydligt, sen kan ja ju inte veta om det är nån begynnelse till mf. att det kanske kommer igång mer sen. men som du säger nu så låter det inte så. ja är inte öm alls i magen. den är uppsvälld men finns liksom inte en enda öm punkt. Hon sa att om jag fortfarande har blödningar på ons så skulle ja kontakta en gynekolog. Men att ja skulle avvakta tills dess..

Nu ska ja ju till furuvik i morgon. men på tis så ska ja nog ringa min gynekolog å be om att få komma dit iaf.. känns ju alltid skönare att dubbelkolla allt. så man vet om hjärtat slår eller inte.

Mina fina kommentarer
Postat av: N I L M A

Usch, vad läskigt när sånt händer! Hoppas att det inte är någon fara :)

Postat av: Martina

gumman läskigt sånt där. men de är nog ingen fara ska du se om de nu har slutat. Ingen graviditet är den andra lik heller.



jo här springer veckorna iväg hihi:) känns skönt men den här värmen tar dock koll på mig.



Hur är de annars med dig?

kram

2010-07-11 @ 17:16:05
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Åhh gumman, jag tänker på dig och vet du jag hade med en massa blödningar när jag väntade Roxie och hon är här nu :)

2010-07-11 @ 18:40:23
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Jag hittade en del, men jag vrålshoppade inte. Där fanns inte så mycket helt enkelt..



Hoppas att du och bebis mår bra!!!

Kramizar

2010-07-11 @ 19:03:06
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

å fin vännen, missat detta, hur mår du.. hur går det??

jag blödde med både n&j och alvin, massor med n&j.. var ju därför jag fick veta att det var två.. åkte ju upp på RUL i v.6 redan då det inte slutade och vi inte hade någon aning om vilken vecka jag var i.. bara att det var mellan typ 1-12



Du ska se att det inte är någon fara, hör av dig när du vill om du vill prata.

STOR KRAM

2010-07-11 @ 21:57:11
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Lillemor

Så nu har jag läst alla missade inlägg! Håller tummar och tår att du slutat/slutar blöda! Men det låter inte riktigt som missfall men man kan ju inte vara helt säker. Jag blödde med Emmie har jag för mig. Ang Johans föräldrar/mamma så fattar jag verkligen inte vad det är för fel på henne! Herregud vilken människa förstår att du inte står ut. Bra att du säger vad du tycker och tänker iallfall! Skönt att johan står på din sida också! Vi måste ses snarast. Får bada eller något med barnen. Stor kram!1

2010-07-11 @ 21:57:30
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: