Sängen är uppe..

Idag kom den nya sängen på plats. Och jag hann inte ens bädda den förrän Theo satt i den och var super nöjd. När jag väl bäddade den så hoppa han upp igen och stoppade om sig själv. Frågade om han skulle sova där och han svarade glatt jaaaa. När han väl kom till sängs sen så somna han på fem minuter. Satt å läste bok, sen släckte vi och han somna ♥ Ser ju liiiite annorlunda ut sen förut (eh bara sängen). Men sen ska jag fixa om ordentligt. Ett bord och nån stol ska ju in. Får ta lite i taget..




OBS!!!!

Från och med måndagen den 2 aug så kommer lösenordet här inne att ändras. Om ni vill ha det nya lösenordet så får ni maila mig så skickar ja er den..
[email protected]

Mina fina kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Vad fint det blev! :) Snygg spis med. H har en likadan fast vit. Men vi väntar lite med att sätta fram den, tills han bor i sitt egna rum... :)



Hoppas ni har en toppendag och att maken blev glad för det fina halsbandet!! :)

Kramar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: