Graviditet 2

Usch va ja har mått små illa hela veckan. inte sådär jätte mkt. men det ligger där hela tiden..  liksom försvinn!! men det bästa e ju å dricka cola å sen rapa. seriöst!! guud va skönt.. plus att d kan lätta lite.. kan inte minnas att ja mådde såhär alls då ja va gravid med theo.. men å andra sidan så känner ja inga andra symtomer. Det gör ont dock än.. känns sådär. liksom sticker då å då. å d e på höger så ja vet att det är bebis. Igår hade ja mkt flytningar å mkt stickningar etc. så ja trodde det va en blödning som kom i stort sett varenda gång. Not fun. som tur va så har det inte kommit nån sån.. nojjfia = me!

nej nu ska ja hämta min lilla älskling *saknar*

Mina fina kommentarer
Postat av: Annika

Hehehe, JAG minns att du mådde illa! Kunde inte prata om nåt äkligt, mådde dåligt på väg hem från IKEA. Jaaa du, det kommer det med. :) Ta det lugnt nu..

2010-06-03 @ 15:00:46
Postat av: Nina

Annika: ja men det va iiinte i vecka 6.. det va efter vecka 16 :P



å ikea va i vecka 8. å d va en gång å då spydde ja som en gris sen.. men nu mår ja små illa hela tiden.. inte så att ja vill spy. utan bara irriterande illamående..

Postat av: Helen

Försök att se det som en bra sak att du mår "lite"illa för då har du ju ett klart bevis på att kroppen producerar hormonet som gör att bebisen ska stanna kvar :O, vet dock att det är jättejobbigt för jag mådde illa dygnet runt i flera månader med Tindra och hade inte mått så med dom 2 stora. Värken, kan det inte vara växtvärk? Det sa dom till mig ;D.



Ta hand om dig och liten nu :O)

Kramar

2010-06-03 @ 16:59:52
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Åhh hoppas att du mår bättre snart, men vilken tur att du har dinaa små knep, tyvärr så fungerade bara illamåendetabletter för min del och dom va receptbelagda så jag har inga tips till dig.



Kram

2010-06-03 @ 19:21:22
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Hej!

Jag mådde också mer illa graviditet två -trots att de säger att man ska må "mer" illa av tvillingar, men men :)



Åh det är så spännande.. ihhh!

Föresten har jag ringt dig typ tusen ggr, haha. Om vad jag vill ha köpt av min personal shopper ;)

Du kan väl slå en pling så hörs vi om det :)

Kram

2010-06-03 @ 21:33:56
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: