idag...

Idag ringde hon som sitter i receptionen hos min gyn. Hon sa, du har tid på tis i nästa vecka. Å genast så tänker ja: Ååå nej, hon kommer att avboka besöket.. Men så var ju inte fallet. Hon ringde och fråga varför jag inte tagit några prover och jag kunde stolt svara med att jag var gravid.. =)

hon satt där å räkna å sa ja men då borde hon ju kunna se någe på tis då du kommer. det ska hon kunna. så kom hit då å kika på det.. =)  kaaaaaaaaaaaaaaaaaanon! :D



Magen idag är ju helt ok. Inge fel iaf. Inte ont, inga känningar, ingenting. Men jag är trött. OMG!. va ja så här trött i början av förra graviditeten. förstå mig rätt. jag klagar inte ;) men ja kommer fasen inte ihåg ett jota ju.. Slog mig igår kväll å idag är ja zoombie..

börjar tänka mer å mer på graviditeten faktiskt. igår tänkte ja på kön. att ja längta tills ja fick gå på ultraljud å se om det blir en lillebror eller lillasyster. Inställd på kille. Men det finns ju 50% chans att det inte är det :P gud va mysigt å tänka på det...

illamåendet ligger där å hälsar på då å då..  se när första spyan inträffar :P myys! heh..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: