Inskrivning..

Ringde idag mamamia söder och skrev in mig. Skrev in mig hos min bm som ja hade förra gången då jag väntade theo. Najs. Tycker det känns lite läskigt att man ska skriva in sig så pass tidigt. Fick redan en tid i nästa vecka. Men det va väl kanske lite väl tidigt. Sen gick hon på semester och återkom i juli. Så ja fick en tid den 22 juli. fem veckor dit. usch va lång tid. sen mitt i vår semester. men vi ska väl egentligen ingenstans. så det ska nog gå.. ändå läskigt :P

Status på mig är väl sådär. Jäklars va dåligt ja mått. Yrsel och illamående hela dagen. tröttheten är ju förjäklig. Måste sova middag minst en gång om dagen. Kan knappt göra något längre. hela tillvaron är sömning.

men jag ser det positivt. hormonerna borde ju vara som dem ska iaf. å då borde ju bebis må bra.
usch, många veckor kvar till vecka 12...

Mina fina kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Ja han ringde tillbaka, men han hade inte fått tag på rätt människa :( Tydligen så är han på semester :(



Men det är ju bra med många besök så att du får reda på om allt är ok. Då får du lugn i hjärta och själ!!!

Postat av: Lillemor

Du får sysselsättta dig bäst du kan så kommer v 12 snabbare än du hinner blinka =) Stor kram

2010-06-10 @ 11:33:37
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag tyckte också man skrev in sig tidigt denna gången..jag var inne redan i vecka 5 eller 6 och skrev in mig..eller ja..hälsosamtal eller nått kallade dom det..

2010-06-10 @ 18:21:17
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Therese, Henry & Charlie

haha, märklig gubbe det där! han kunde ju hjälpt dig också kan man tycka... nåja! ur kom du ju iaf som väl är, annars hade du ju suttit där än... ;)



kan tänka mig du är trött, är ju galet i början verkligen :) jag var också på inskrivning tidigare med C, känns konstigt men här får man ju göra KUB-test i vecka 12-13 med så då ska man ju ha gjort blodprov och annat innan... men man vågar väl inte riktigt ta ut något i förskott så kanske därför man inte vill gå så pass tidigt, känns ju mer tryggt ju längre tiden går...



Jo, det går bra, har inte gjort coleslawen men den får inte plats!! så ska göra den imorgon, det gå kvickt! :) nu ska jag sova, tidigt för att vara denna veckan och klockan är redan elva ändå... haha.



kraaam

2010-06-10 @ 23:05:24
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Jennie

Hihi spännande!

Tiden lär ju dock gå fortare denna gång eftersom du redan har ett troll att ta hand om under tiden ;-)



Jävla bajen hörru... lär ju bli ytterligare en säsong i super 1:an......Jisses så usla de var idag. SUCK krossat hjärta



kram

2010-06-10 @ 23:15:38
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja

Meja mår bra efter vaccinationen :) Hur gick det för Theo på 1,5 års kontrollen?



Kramkram

2010-06-11 @ 08:36:08
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh vad jag tycker detta är mysigt, och jag är så glad för din/er skull!!

Förstår du är trött nu i början... Hua, säger jag bara... Ingen lek direkt!!

Skönt att höra allt ser bra ut!! Härligt!!



Vad händer i helgen?



Stor BamseKram

2010-06-11 @ 23:59:09
URL: http://redtulip.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: