Kaos..

Ja läkarn sjukskrev mig inte i går. Hon sa att jag har ju ambitionen att vilja jobba - då e ja ju inte sjuk. Jag vet inte exakt hur hon tänkte där. Bara för att man vill innebär det ju inte att man alltid kan.. Hon jämförde mig med diskbråck vilket jag inte uppskattade. Jag har ingen skada som jag måste leva med resten av mitt liv. Jag har inte jobbat på fyra år och är inte speciellt stresstålig. Ska hitta ett jobb som jag kan börja på 25% kanske å sen trappa upp.. Ibland undrar jag nästan om dem (ams å läkare) pratar om mej, för det känns så långt ifrån..

Angående ams så va hon ju på semester hon som skulle ringa mej å informera om hur läget va. Hon har inte ringt. Hon har inte svarat på mina tre mail. Suck. Imorgon ska jag ta tag i det och ringa henne. Se om jag kan hitta hennes nr någonstans. jag lyckades ju radera alla mina mail - kanske inte sådär genomtänkt. Men kom ju inte på det förrän senare..

hur svårt kan det vara att bara ringa upp och göra sitt jobb. Dem får ju sätt att jag får ersättning medans dem håller på å dillar. Dem har ju inte haft ett möte med mig ens. Jag har inte fått något slags beslut. Jag vet helt å hållet ingenting. Det enda jag vet är att från och med den 11 maj så har jag ingen inkomst. JÄTTE ROLIGT!!!!! Inte...............

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Låter som en soppa det där! Inte skoj! Jag hoppas du får tag på kvinnan imorgon. Stor kram

Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Åhh gumman jag lider med dig. Hoppas att du får tag på kvinnan och att du får rätt på detta.

KRAMAR

2010-06-02 @ 12:42:45
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: