Min bror


Min bror är så jäkla bra på å spela. Han vinner alltid. Och nu har han gått med expekts tävling där man ska satsa på live betting på vm´s alla matcher. Han är med och tävlar och ligger just nu på 15e plats. det är alltså folk från hela världen som spelar. Lite stolt är man ju faktiskt.. En bra "skill" att ha ju.. Tjäna lite pengar på - den turgubben!

Mina fina kommentarer
Postat av: Annika

Så jäkla kul med din Widget på sidan här... Såg att det dök upp nån tankerutan för tjejen, och där i stod det "Ahh, jag är trött!" Passar ju in också. :)

2010-06-16 @ 16:59:20
Postat av: Martina

hej gumman!

va kul för honom:)



sv: hihi man kankse inte hiner planera på samma sätt men jag tycker man blir stulen lite på fl om man tar reda på könet nu men smaken är som baken och alla är vi olika:D



hur är de med dig och magen annars?

kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: