ajsing!

usch ja har sån tandvärk just nu. den är inte å leka med.. började i fredags.. å sen gick det bara utför hela helgen. igår kväll ringde ja tandläkarn å prata in på hennes telefonsvarare. ska ju dit på ons, så ja trodde att ja kunde hålla mig..  min smärttröskel är ganska så hög. lr njaa. kanske bara är så att ja kan härda ut längre då det gäller å gå till tandläkarn,. ja har tandläkarskräck och hatar att gå dit..  men ja kände igår kväll att ja orkade inte.,. när väl smärtan kom så hade ja ont i halva ansiktet liksom. kunde inte koncentrera mig på något annat. tog bara över hela mig.. så imorse kl 9 åkte ja dit å fixa ett provisorium som det heter - det som rasade från tanden å gjorde så att ja fick ont,, men nu när bedövningen började å släppa så fy farao så ont det gör.. TVÅ citodon senare och en lång å skönt tupplur med Theo så känner ja iaf att jag kan stå upp å tom le åt min söta son som står å fnissar här bredvid. ska bara försöka klä på oss nu å komma ut på en sväng. hunden måste ut. å lite frisk luft ska bli skönt,. men ja e smått groggy måste ja väl säga..

usch ja hatar tänder.. ska fortsätta inlägget sen men just nu går det inte att skriva med lillfranson här.. kommer mer klagomål på tandläkarn..ni ska höra.. sen ska ja klaga på svärföräldrarna,. känner att i dag är det ju en sån dag. då kan ja ju dra upp all skit :P

Mina fina kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Ibland behöver man klaga av sig! Vare sig det är på knäppa tandläkare eller svärföräldrar. Ang svärisarna så är det nog typiskt karlar att resonera så som din man gör, de förstår inte alls hur man tänker ju! Men kan iofs förstå om han inte vill sätta sig på tvären helt mot sina egna föräldrar. Det ordnar sig nog i slutändan hoppas jag!



Angående ryggisen så heter den Haglöfs Tight Pro S (som i small) rymmer 10 liter så är inte pytteliten, något större än Kånken mini, men den kan å andra sidan vara föör liten ibland om man ska ha med mycket saker... =)

Finns många snygga ryggisar på outnet.se och andra sådana sidor, googla så hittar du!

Kram



Ps. Jodå, idag är det rätt skapligt här, har gått en långpromenad i solen och fick sova rätt bra inatt. Vilket var behövligt! =)


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: