Cystan..

Cystan är kvar. blir ingen operation. Den har minskat med en cm. Han kolla noggrant å det gjorde sablans ont. Igår kväll hade ja värk som fasen runt den högra äggstocken. Mina små cystor hade nästan försvunnit. På den västra så var det borta helt. På den högra så var det några få. Allt såg mkt bättre nu. Vi pratade en hel del. Om graviditet och så,. Han sa att cystan inte borde påverka i den storleken som den är nu. Om man skulle göra en operation så kommer det ju bli ett sår, å det skulle påverka en graviditet mer än cystan. Alltså till att bli gravid,. Så jag förstod det som.

Men nu har ju min mens inte dykt upp än. Men ja undrar om ja hade äl för nån dag sen.. vi lär väl märka om två veckor. Jag är inte gravid. Jag uppskattar era kommentarer jätte mkt. Men det blir lite jobbigt att tala om det här inne då ni är så positiva. Ta mig inte fel. Men jag försöker skriva så tydligt jag bara kan att jag inte är gravid, då menar jag verkligen det med. Jag är inte osäker.

Från början så kände jag mig peppad av era kommentarer, men den peppningen kan ibland kännas mer som press. förstår ni hur ja menar? Jag älskar att ni är positiva, att ni hoppas etc. Men jag är i det utmattningsläget att allt blir jobbigt. Som om ja skriver att ja inte är gravid å ni kontrar med att jag är det, kanske. Blir som om jag måste försvara att jag inte är gravid,. gud va rörigt. Det här med att det inte hänt ett skit på 10 månader går mig så jäkla hårt på nerverna. Jag blir spyfärdig på skiten. Så i grund å botten så har det absolut inget mer er å göra. Men eftersom det blir så jobbigt, så blir allt jobbigt.

ja har ju inte skrivit av mej alls här inne om äl å sånt, just för att det blir bara jobbigare å jobbigare.. Jag hoppas ni förstår hur ja menar. Är som sagt var inget illa mot er. Men jag orkar bara inte lika mkt just nu. Så ni vet. Å detta gäller baaaaaara om graviditeten, inte mina andra inlägg..

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Förstår dig. Skönt att du fått höra att det går åt rätt håll med cystorna och att det var stor förbättring så det inte dröjer jättelång tid tills dom e helt borta.

Kram på dig.

Postat av: sara

Jag förstår precis hur du menar med att det är jobbigt att skriva om graviditet...Skönt att det går åt rätt håll med cystan, hoppas att allt är borta snart!

Hur är det annars? Vore så kul att ses snart, var ju en evighet sen sist!

Tänkte höra ifall du skulle vilja komma på lite party hemma hos mig lördagen den 27 mars. Jag ska ha födelsedagsparty och bjuda på lite drinkar, hemmagjord pizza och singstar =) Vore superkul om du ville komma förbi en sväng och ta en drink med mig =) Kram på dig!

2010-03-11 @ 11:07:27
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är så tråkigt när man verkligen vill visa upp en fin bild och sen blir den skit på bloggen..så jag förstår din frustration!



Skönt att det verkar gå åt rätt håll med cystan. Har själv haft 2 stycken rätt stora varav en sprack. Det var inte skönt kan jag lova :/

2010-03-11 @ 12:53:35
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Jag förstår dig helt och hållet angående det med graviditet och inte graviditet :( Du ska inte behöva försvara dig alls och du ska inte behöva förklara iheller.

Vi läsare måste ju lära oss att läsa rätt och förstå att dte hjälper inte att peppa ibland utan att bara läsa och låta dig veta att man finns om du vill och behöver få ur dig...



Jag har haft många cystor och det är ingen rolig historia, ont gör det osv. Men jag håller med om att operation är det sämsta om dom som dina minskar. Jag blev opererad och dte va ingen hit alls...

Skönt att dom minskar och att dom nästan helst har försvunnit. Det är ju ett bevis på att kroppen tar hand om det själv :)



Kram på dig.

2010-03-13 @ 12:20:30
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag förstår dej till fullo!! Absolut!!

Skönt iaf att höra att cystan blivit mindre, även de små, och hoppas de snart försvinner helt!



Det va så lite... Tyckte du skulle ha den då jag gillar din blogg massor!! Även den andra!!



Hoppas ni har en mysig lördag!!



Kramen

2010-03-13 @ 13:39:13
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: