Cystan...

Har ju helt glömt bort det där med cystan. att berätta alltså.  Jag skulle fått en tid nu i feb för återkoll. Men det kom aldrig nån. Så jag fick ju såklart ringa själv. Fick en tid i nästa vecka den 10 mars. Så då ska jag dit och undersöka läget. Jag hoppas såklart att den är borta och att jag slipper operation. Men med tanke på turen som jag har med den där jäkla cystan å allt annat då det gäller de nedrepartierna (syftar på att ja inte blir gravid) så finns dem väl kvar.. För det var ju flera sist, men bara en som var sådär stor... Börjar känna mig nervös faktiskt. Får se hur det går..

Mina fina kommentarer
Postat av: sara

Jag håller tummarna för att den är borta och att allt ser bra ut!



Ja men skoja inte vad god den där saften är, cherry är ju helt underbar!

Med mig är allt bara bra, fixar på för fullt i lägenheten, så skönt att allt snart är på plats.



Och nya fotoalbum ska jag köpa idag så jag kan sätta igång och pyssla med mina foton och göra album =) Ska in till stan en sväng till stan idag och shoppa lite, hoppas att jag hittar något skoj, vill köpa lite ljusa vårplagg...

Postat av: Helen

Håller både tummar och tår för att den är borta nu.



Ha en bra dag.

Kramisar

2010-03-02 @ 10:04:58
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Annika

Det kommer ordna sig, gumman. *kramar om*

2010-03-02 @ 15:42:31
Postat av: Willes mamma

Håller tummarna att alla är borta. Kramkram

2010-03-02 @ 17:51:50
Postat av: Annelie

Hej vännen!!



Håller verkligen tummar och tår på att den där dumma cystan är borta och att allt ser bra ut!!



Allt bra annars? Va nån dag sen jag kika in sist, men har haft huset fullt!!



Kramen

2010-03-03 @ 01:50:58
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Anonym

God morgon

Hoppas att allt är bra.

Lycka till hos doktorn, hoppas att den är borta.



Roligt att bröllopsboken e klar, vad fin den blev =)



Vad bjuder din dag på idag då?

Själva får vi snart besök så det ska bakas och städas innan dess.



Ha en bra dag

KRamar

2010-03-03 @ 08:40:09
Postat av: Therese och Henry

Håller tummarna att det går bra nästa vecka!! =) vad fint fotoalbumet blev förresten, du är duktig på layout!

kramar

2010-03-03 @ 13:49:17
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

jag håller tummarna stenhårt för att den är borta gumman. skönt att du fick tiden så snabbt eftersom dem skulle hört av sig.



Hur är de annars?

stor kram

2010-03-03 @ 21:41:01
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Jennie

Håller alla tummar för dig vännen!

Kram

2010-03-03 @ 23:20:13
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: