Det fina set:et..

Tänk vad fint det skulle bli sen när vi köper Theo´s växasäng.. mys!


Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Jättemysigt. På lördag är jag bortbjuden till syrran på partaj. Så jag kommer träna lördag dag,sen ska vi basta på gymet :-D och sen hem till henne och fixa iordning oss sen party! Fasst vi kommer bara gå ut här i tyresö. Jag har varken plånbok eller ork att ta mig till stan. =/ fan så irriterad att mitt kort fortfarande inte funkar. Dom sa ett par dagar detta är 3dje dagen nu tror jag. Asjobbigt! Kan inte ens skicka ett sms. Hur mår du? Kram

Postat av: Anonym

Jättefint påslakanset :O)



Kramis

2010-03-03 @ 22:58:19
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Åhh vi har beställt ett precis likadan till bägge barnen :)

Det är så himla fint tycker jag.



Hoppas att allt är bra med dig och familjen.

2010-03-03 @ 23:07:32
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh vad fint det blev vännen!! Jätte mysigt!!



Allt bra? Va ett tag sen vi hördes!!



Stor kram

2010-03-04 @ 01:07:16
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: