Fullt upp..

Imorrn blir det fullt upp. ja hoppas inte Theo vill kliva upp kl 5 idag igen. Orkar inte det! I så fall ska ja nog åka till liljeholmen. Ja behöver kläder till mig själv. Något skönt å snyggt. Hittade nada idag. Sen hem å sova och sen ska vi åka med brorsan å bada. OM jag är ok. Hosta hela natten till igår å nu på kvällen har ja hostat som fanken. Som något retar ordentligt. Så det svider i halsen. Sen kvällen ska avslutas hos brorsan med middag oxå..

Nu ska ja sova. en timme senare än tänkt. kommer iiinte ha några som helst problem å somna idag..

angående pengarna så hade ja bara 180 dagars kvar å ta ut.. nja fem vanliga. tror ja. Resten 180 kr dagar. så tog ja ut 20 dagar. därav den otroligt generösa summan. Tycker fk e helt dumma i huvudet när dem tycker att man ska leva på en sån summa? Hur tänker dem? Skamligt. MEN johan hade kvar dagar, så vi tog 8 dar med full summa från han och han har dubbelt så mkt som mig, så vi gick inte i back så  mkt ändå...

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Vadå har du något emot att gå up kl05? Fy inte skoj. Vår natt var heller inget vidare, vet inte vad det var med emmie. Men men ny dag, Fredag! wiee.

Nej klart vi inte Fick vagnen =) Vi köpte den begagnat av henne men hon gav kompis pris. Så jävla najs med den, förstår verkligen vad du menar med lättare och dra, vår e sjukt trög därför ser jag verkligen fram emot att dra den rosa då den är så underbart lättkörd.

Och den är mycket högre så jag slipper använda hela ryggen och axlarna för att skjuta på.

Du ska få känns hur skön den är att köra.

Vad bra att det funkar att köra din mini på grus inte alla vagnar med små hjul som funkar att köra på såna underlag. Den har små hjul va?

Kramis bananis!


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: