Idag är ingen vanlig dag :D

Nej för idag har jag kommit i 5 par av mina gamla brallor. yey!!!!!!!!!!! Chock!!

Handlade även idag. en tröja, en klänning å ett par bagy brallor.


blev inge bada men det är lika bra det då jag fortfarande inte känner mig hot. ont i halsen å hostig än. Imorse vaknade jag med hemsk huvudvärk. Å magen värker. blaj! Ska iaf hem till brorsan ikväll, blir nog inte så sent dock. Bara käka å sen åka hem. Skönt att slippa laga mat iaf..

Mina fina kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Jag vill ju se det du har shoppat :) Härligt att komma i gamla kläder igen!



Kramkram



Postat av: sara

wohoooo!! =) Gud så härligt, måste kännas skönt! Vi ses ikväll, party party! =)

2010-03-27 @ 08:39:10
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Ååh va roligt att komma i sina gamla kläder! Det känns väääldigt långt bort här just nu. Kan inte ens ha alla mammabyxor för snittet gör ont då =( hoppas det går över snart så jag iaf kan ha jeansen igen.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kramar

2010-03-28 @ 18:09:56
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: