Inte sant juuu

Guuud! Det här är ju inte sant, men idag så vann ja ett par skor!!!!! Till Theo. Ja har då ingen tur gällande graviditet och så, men fasen då det gäller vinster. Fan vilken tur man får ha ibland. Å ja ville verkligen ha dessa skor med! Jag hoppas nu bara att han kan ha dem. Kom ju sen på i efterhand att kavat har ju lite större storlekar än andra skor.. Men jag får väl be nån mäta och se hur stor den är.. 500 kr är den värd med. Helt sjukt. Usch nej ja blev så glad här. jätte glad!


Mina fina kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Vad härligt med vårskor :D Theo kommer att bli ursnygg, och du blir lite mindre fattig ;)

Postat av: Helen

Å vad fina dom var, förstår att du är glad :O).

Har inte hunnit kolla runt än men ska ta tag i det efter Desperet Housewifes.



Ha en bra kväll.

Kramisar

2010-03-16 @ 19:31:14
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Lillemor

men oj så mycket du vinner! Avis! Ser ju inte ens att du är med i tävlingarna! Grattis.

2010-03-16 @ 20:11:25
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Annelie

Gratis än en gång!! Supersnygga skor juh!! Prinsen kommer ju bli kanon snygg!! Eller ja, han är ju alltid lillprinen, så snyggare, menar jag såklart!! ;)



Nej, att hålla saker och ting inne för länge är inte alls bra!

Men jag är ofta sån att jag håller saker och ting inne, pratar sällan om det är nått som gnager mej, så går jag och tänker och tänker, och mår blaha... Får väl skylla mej lite själv, men samtidigt har jag inte direkt nån att prata av mej hos. Visst har jag vänner, men ingen som står mej sådär riktigt nära. Så du din stackare får stå ut med mina "uppkastningar" mellan varven!! Men du måste lova säga till om du tycker det blir för mycke!



Matthias kommer nu på torsdag eller fredag, beror på om och hur han får jobba.



Jag vet inte hur det blir alls, om det blir flytt eller inte. Beror ju lite på hur det blir med jobb för M. Är det så, att han har turen och får en tjänst, då blir det nog aktuellt, men nu är han ju ganska "färsk" där han är nu, så finns nog de som går före om det skulle dyka upp en ledig tjänst. Så vi får se vad tiden utvisar.



Japp, vi åker till Södertälje den 2 april, vet inte hur länge vi är där innan vi åker vidare till svärmor.

Förstår verkligen att det är mycket med inskolning och så, det tar sin lilla tid. Vet inte riktigt när vi kommer från Hölö till Vårby Gård heller.



Nu ska jag se klart House, sen blir det troligen sängen!! ;)



Ha de bäst!!



Kramen

2010-03-16 @ 21:53:03
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: